8 May 2009

nerde türk, ordan ürk!

serin bir bahar akşamı dışarısı. belki bir saat sonra ben de o rüzgara kapılıp gecenin eğlencesine karışacağım. tyskie markalı polonya biramı yudumlarken parmaklarım türkçe klavyemin üzerinde dans ediyor. etta at last diyor yine, 'my love has come along'. hayatla baş etmeyi öğreniyorum bu ülkede. doğduğum toprakların canımı acıtmasını unutuyorum her defasında. bir yerde ne kadar uzun süre kalırsanız o kadar dert ediniyorsunuz o koornidatlarda, bunu da öğreniyorum. =)

aula adlı bir kulüp var yurdun yakınında. kampüsün altında, sınıf adlı bir öğrenci kulübü.. en müthiş yer değil belki ama eğlendiriyor, ve yakın. bu gece disco polo gecesi, cuma. cehennem kalabalığı bekleniyor bu gece, her hafta cumaları öyle oluyor işte aula. kaslı çam yarması adamların kavgaları eksik olmuyor hiç de, kanlı. bu gece yine eğlenilecek. yurttaş erkeklerim güzel leh kızlarına dayaya dayaya dans ederken yurttaş kızlarımla dans etmeye yeltenen leh erkeklerine kıl kıl bakacaklar. ayrıca fransız erkekleri bizim kızlarla iyi vakit geçiriyor gibi görünüyor. bir de her seferinde atlanmayan muhabbet var ki "aula'dasın yine?!..", sen neredesin kuş beyinli? ayrıca aula'ya giriyorum, sana değil. ayrıca 'senin ania' ne demek ya?

bu yazıya bu amaçla başlamamıştım ama yazacağım varmış, içimde kalmış. 'nerde türk, ordan ürk' demek istiyorum yurttaşlarım. burada başımı türkten başkası ağrıtmadı. daha önce de başımı ağrıtanlar hep türk olmuştu. ( lanet! milliyetçilik yapıyorum. hepimiz insanız ama birazcık derine inince başımı ağrıtanlar türk oldu hep! )

bu gecenin sarhoşluğunu atlatıp sabah krakow trenine yetişmek gerekiyor. bakalım krakow'da neler olacak..

1 takla atıldı:

atesinsesi 9 Mayıs 2009 08:41  

olric'le o trende kaydolup gitmek...

havada bir atmaca gibi dolanan şu sıcaklarda

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP