11 May 2009

gereksiz seyahat notları

anlamsız, gereksiz ve bir o kadar da masraflı bir krakow haftasonu geride kaldı. türkiye'den gelen o'yu görmek için gidip görememenin hazımsızlığıyla başıma ağrılar giriyor. bir olayda azıcık kabahatim olduğunu düşünsem sesimi çıkartamıyorum genelde. (tez-antitez çatışması)

krakow'a vardığımda bot turunda olduklarını söyledi. saunaya gitmeyi planladığımı biliyordu. oraya gitmemi, akşam 10'da da kitsh'te buluşmamızı söyledi. ben de gidip hastele yerleştim, saunaya gittim ve epeydir görüşmek istediğim bir arkadaşımla görüştüm. kitch'e vardığımda saat 11'i geçiyordu ama o ve arkadaşları daha evden yeni çıkıyordu. bekledim, içtim, bekledim, içtim.. saat yarım olduğunda içkimi bitirip mekanı terkettim! radom'dan tanıdığım bir arkadaşım cocon'daydı ve oraya davet etmişti, ben de oraya yollandım. bir gay kulüpte bütün gece iki hatunla dans etmek zorunda kaldım, hatunlar sardı, başıma bela oldu, yapıştı. hayatımda böyle dans etmemiştim hatunlarla. bütün gece içtim, dans ettim ve hostele dönüp uyudum.

krakow faslını kapamak için auschwitz'e gitmeyi planlıyordum, ancak radom trenimin erken olduğunu öğrenince hemen yeni bir seyahat planı yaptım; türkiye'ye dönmeden önce bir hafta kadarbir boşluğum olacak. krakow'a gelip toplama kamplarını görüp, sonra da wroclaw'a devam edebilirim. plan yapılmıştı. şimdi 3 saat geçirmem gerekiyordu tren vaktine kadar. döndüm dolaştım bu şehre her gelişimde uğradığım pub'a geldim, mlodanowapolska. kahvemi yudumluyor, garsondan istediğim küçük kağıtlara bu yazımı yazıyorum.

bunca anlattıktan sonra şunu söyleyebilirim; o'ya çok kızgınım. bir sürü para harcadım boş yere ve yarın dövme yaptırdıktan sonra bütün ay parasız kalacağım. o'ya tekrar çok kızgınım. boşu boşuna buraya gelmişim gibi hissediyorum.

işte öyle..

10/05/2009 14:17

şimdiye dek... tren köyün birinde bozuldu ve 3 saat beklemek zorunda kaldık ormanın ortasında. kompartmanda iki türkle tanıştım, muhabbet çok iyiydi, şansım arada koklatıyor ucundan, vakit iyi geçti. melankolik hissediyorum, insan son parasını harcamaya kıyamıyor. şansımı hep zorlamışımdır, sıkarım dişimi, kolay kolay pes etmem. yine şansım yaver gidecek, eli mahkum, mecburen gidecek =)

10 takla atıldı:

Karōshi 11 Mayıs 2009 22:04  

1. Gay klüpte ne işin var?
2. "O" kim?
3. Özledim.
4. Pcm sakatlandı gene. Akşamları zor giriyorum nete.
5. Ne zaman dönüyorsun TC'ye?
6. Özledim.
7. Ben iyice yabani bir "şey" oldum. İnsanlara dayanamıyorum. Kaçıp saklanmak istiyorum.
8. Sence bu "normal" mi?
9. Yazı yazammıyorum.
10. Sanırım blogu kapayacağım.
11. Başka bir blog tabii açacağım. ama dedim ya "kaybolacağım"...

Öptüm öptüm öptüm.

DİKKAT: Her bir soruma yorum yaz:)Yani cevaplandır..:)

Ozan Kayra 11 Mayıs 2009 23:56  

1. ehöm.. gay kulüpte ne işim olacak =p arkadaşım ve sevgilisinin yanına gitmiştim =)
2. o orçun!!
3. ben daha çok özledim. depresyona girdim giricem.
4. gündüz de okuldan giriyosun ve meşgul oluyosun =(
5. temmuzda dönüyorum. hep soruyosun ama.. =(
6. özledim!
7. hell is other people!
8. normal diye bişe yok. hayat anormal =p
9. ben kasıyorum artık. şiir bile yazdım =p
10. kaçış yok!
11. kendini kandırmayasın ha..

muah muah muah

beenmaya 12 Mayıs 2009 11:24  

ayşe zaten gerekli şeyleri sormuş ben sadece özledim bende diyorum :)))

Ozan Kayra 12 Mayıs 2009 14:38  

dövmeyle ilgili kimse bişe yazmicak mı? =p
ben de özledim.. =( feamart'la masalevlerine gitmişsiniz.. özledim.. =(

beenmaya 12 Mayıs 2009 14:40  

söylemicem :)))))

sen gel hele senli 7/24ler varya planda :)))

Ozan Kayra 12 Mayıs 2009 15:59  

taksiiiiiimmmmmm!!!!

Karōshi 12 Mayıs 2009 23:17  

Taksim yok sana... Madem bıraktın gittin: yok eğitim yok gelişim:P Yok sana Taksim deeeee Maksim deee... Uff Uğuring geling pleasing.. Sonra terasta mangal ham ham ham.. :)

Ozan Kayra 13 Mayıs 2009 02:23  

deme yaw.. karnım da aç gece gece.. domuz sosisleri de getiririm mangala burdan.. oohh.. olsa da yesek..

bi'havalarbi'seyler 13 Mayıs 2009 20:44  

taksim'de senin yerine de gezcem ben. bi de senin memleketin eurovision şarkısını hiç beğenmedim, ilet lütfen.

Ozan Kayra 14 Mayıs 2009 13:57  

gez lütfeennn.. =( bi de daha dinlemedim ama benimkiler de beğenmemiş sanırsam.. =)

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP