25 May 2009

bizim lenin ve yeni blog

bizim lenin'in içi boşaldı. artık tam takır ve kuru bakır göbek adı. bir daha ne zaman kapağını açtığımda ışığı kesen doluluğa kavuşacak, ne zaman dikkatle çekeceğim o kapağı bilmiyorum. oturduk birbirimize bakıyoruz lenin'le. tanışıklığımız maziye dayanmasa da iyi anlaşıyorduk; içiyorduk birlikte, doyuyorduk. şimdi bizim lenin yıkılan bir rejim gibi çöktü.

bir de blogumu yeniledim. onu göstereyim dedim =)

7 takla atıldı:

Adsız,  25 Mayıs 2009 19:28  

hadi hayırlı olsun cici:)

Kızıl 26 Mayıs 2009 09:14  

Gülerek kullan yeni temanı :) Güle güle kullan çok klasik ya değişiklik olsun dedim.

Sen yeniledin, Karoshi'de öyle benim de aklıma girdi şimdi bu tema yenileme olayı.

"Değiştirsem mi?" diye düşünürken, değiştirmeyi farz kıldınız adeta :)

Kızıl 26 Mayıs 2009 09:15  

Haa ama hoş olmuş onu da söyleyeyim...

Ozan Kayra 26 Mayıs 2009 11:58  

sağolun ay kopuğu (kopuk demeyi tercih ediyorum kusura bakmazsan =)) ve maryjade.. =) ve pandoracığım senin başının altından çıktı bu tema olayı. ve sen hala değiştirmemişsin..cıkscıkscıks... =) sen de sağol ;)

Bendeniz.. 28 Mayıs 2009 19:00  

çook şık olmuş ve özlemişim seni okumayı:) haa benim hatam bu ara okumamak ve yazmamak ama telafi edicem umarım.

Ozan Kayra 29 Mayıs 2009 02:52  

teşekkür ederim bendenizz =) peki ben seni neden bayağıdır okumuyorum diye düşünüp bloguna gittim hemen. ordayım şimdi. cevap arıyorum.. ;)

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP