18 May 2009

cenaze namazımı kılanı..

şaşkınlıktan ve sinirden ne yazacağımı bilemiyorum. bir kadın ölüyor ve bütün 'islam alemi' ayaklanıp cadı avına çıkar gibi onu ve onun gibi düşünenleri lanetliyor. hatta yaşam hakkına saldırıp 'allah'larına yakarıp onun gibi düşünen herkesin ölümünü diliyor. 'çağdaş' olmayı kötüleyip çağdaşlığın bütün nimetlerinden yararlanıyorlar. bu insanlar mevlana'dan alıntılar yapıyorlar. türbansız kadınları, ateistleri, eşcinselleri, deistleri ve benzerlerini lanetliyorlar. lanetlemek nedir, ölsünler istiyorlar. ironinin 'allahı' bunlar. mevlana'dan alıntı yaparak nasıl lanetlersin eşcinselleri bre kuşbeyinli. kör insanların başka duyuları gelişirmiş, bu dinle gözü kör olmuş insanların hangi duyuları gelişmiş bilemedim. insanlık desen yok, saygı desen yok, ha tutku dersen tutkuyla sarılmışlar dine. bunlar insanlık tarihinden bihaberler. hiç mi okula gitmemişler, hiç mi orta çağ, rönesans, reform okumamışlar. boktan dinlerini yüceltip dünyadışı saymak ne demektir? hepsi aynı allah'tan gelmemiş miydi?

türkiye gitgide korkutucu bir hal alıyor. korkuyorum, bunun başka açıklaması yok. ya kemalistlerin ezici bakışlarındasın ya da müslümanların pis bakışlarında. bunca fanatik olan herkese gaz odaları yapılsın. hitler birkaç yıllığına geri dönsün dünyaya be tanrı. ha? hadi be? dini ve milliyetleri yeryüzünden temizlemedikçe barış gelmeyecek. bunun kansız bir yolu olsa da uygulansa. hala çocuklarımızın kimlik kartlarına doğar doğmaz 'dini : islam' etiketi yapıştırılıyor. sonra öldüğü zaman cenaze namazı kılınmasın diye ayaklanıyor herkes. kimliğimde din hanesinin olması insanlık suçudur. öldüğümde cenaze namazımı kılan olursa dirilir domalınca arkadan saldırırım. müslüman rolü yapmaktan da heteroseksüel rolü yapmaktan da yeter geldi.

dünya için dileğim dinlerin ve milliyetlerin ortadan kalkması. başka türlü rahat yok insanlığa. cenaze namazımı da kılanı s.kerim unutmayın!

9 takla atıldı:

Goddess Artemis 18 Mayıs 2009 23:47  

Sabahtan beri başım ağrıyor sinirden. Baş ağrımı geçirmek için yuttuğum ilaçlar mideme dokunuyor, midem yanıyor.

Rabbime şükürler olsun ki, canım Türkan Saylan şimdi bütün bu pisliklerden, bayağılıklardan, zavallılıklardan âzâde; En Yüce Olan'ın yanında.

Onlarla uğraşmak da artık bize düşüyor. Ve kanımı akıtmak pahasına savaşacağımı da herkes bilsin!

imza: Din getirmemiş bir Mesih'in evlâdı.

Ozan Kayra 18 Mayıs 2009 23:58  

insanlık öğretmek gerek dinden de okuma yazmadan da önce. ondan sonra gelir herşey. çağdaşlığı, dini ağzına sakız etmiş yobazlarla mücadele etmek biz kalanlara düşüyor artık. yılmayalım artemis. biz buralardayız!

cesetizleri 19 Mayıs 2009 00:14  

bugün kaç kişiden soğuduğumu ben bile bilmiyorum.
meğer ne kadar vahşiymiş bana benzediğini düşündüğüm o insanlar.
türk'ün türk'le imtihanı.
ironi mi ironi.
kimsenin ölümünü istemiyorsam suç benim mi, nedir yani bu kadar mı karadır kalpler..

Karōshi 19 Mayıs 2009 01:21  

Buna benzer her durumda hep aynı şeyleri söylemekten de sıkıldım ben.. ya da şucu bucu diye illa ki bir tarafta olmaktan da.. kendi başıma bir şey değil miyim kiii.. öyleyim.. herhangi bir öğreti kurallaı dahilinde düşünmek de gerekmiyor.. dediğim gibi her şey vicdanda bitiyor Thesaurus.. ben şimdi çarşamba okula gittiğimde hala etkisinde olacağım olan bitenin.. ama insanlarla konuşmayacağım.. konuştuğumda bana "deli mi ne .. neleri kafasına takıyor" bakışıyla sessiz sessiz gülmesinler istediğimden .. konuşmayacağım.. Sahi neleri takıyoruz kafamıza bak.. halbuki ayyaş mayyaş ne güzel geyik yapıyorduk.. yaşı küçük kafası kocaman Thesaurus'um benim:) Sen şimdi "Ben koca kafalı mıyım? "dersin:)

Ozan Kayra 19 Mayıs 2009 01:29  

biz yine takılırız. takılarak tavır koyalım karoshi'm. aleme inat çakalım kadehleri tokuşturalım, çatlasın cümle alem! =)

ESRİK 19 Mayıs 2009 01:35  

Aslında şaşırmamak gerekir. Yobaz olmak teslimiyet demektir, teslim olmamak ise cesaret gerektirir.

İnsan çok korkak....

Karōshi 19 Mayıs 2009 01:35  

Ne zaman yapacağız bunları:) Temmuz.. gel Temmuz gel:)

Ozan Kayra 19 Mayıs 2009 03:56  

cesetizleri; zaten nerde türk ordan ürk. türk'e türk'ten hayır yok artık. mühim olan insanlık =)

esrik; güzel cümle, sevdim vesselam. bu cesaretle ilk bizim kelleler de gider, hadi hayırlısı =)

karoshi; az kaldı. saatini kur, kızıl kayalarda buluşup ıslak hamburger yicez. sonra çıkıp balık pazarına gidip bol soslu midye tava. ordan kadeh tokuşturmaya. çıkışta da kızıl kayalar ıslak hamburger bi daha.. =p

Kızıl 19 Mayıs 2009 14:35  

Esrik'in sözlerini katılıyor tekrarlıyor ve gidiyorum...

"Yobaz olmak teslimiyet demektir, teslim olmamak ise cesaret gerektirir".

Görüşmek üzere...

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP