2 Oca 2009

zirvedekiler on - 2008

yeni yıla müzikal bir yazı gireceğim. yılı hangi şarkıcılarla, hangi şarkılarla geride bırakmışım diye lastfm sayfamdaki istatistiklerden faydalanarak sizlerle 'zirvedekiler on' oyunu oynayacağız.. hadi bakalım başlayalım..

1 numarada elbette şebnem ferah var. kendimden geçmem için adı bile yeterli olan bir kadındır. esaslı kadındır, bakmayın siz o sevimli, şeker kız havasına. fırtına adlı parçasıyla şebnem ferah geliyor!!




geçiyoruz 2 numaraya.. janis joplin adında muhteşem bir kadın varmış orda da..yazıma damgasını vuran baladıyla janis joplin ve summertime geliyor..



3 numarada yeni keşfettiğim bir kadın var. herşeyde geç kaldığım gibi onu keşfetmekte de geç kaldım. roisin murphy ve primitive..



ve 4 numara.. bu yıl sessiz bir bomba gibi çıktı yasemin mori. bize desin ki bırak bu rock'n'roll'u



5 numarada insan olduğundan şüphe duyduğum birisi var. o ses nasıl çıkar bu sakin adamdan diyorum. antony and the johnsons ve i fell in love with a dead boy..



sıra amy winehouse ve rehab'te..



7 numara kutsallığıyla bir ağıt taşıyor kulağımıza. yazım ne kadar karanlıkmış meğer, bu şarkı ne etkileyiciymiş meğer.. lhasa, anywhere on this road..



bu liste bitmeyecek. ne de yorucu geçiyor.. etta james gelsin o zaman ve something's gotta hold on me desin..



evet evet. björk'ün de sırası gelir ve army of me diye tehdit mesajları verir..



ve listemizin sonunda moloko bizi dans etmemiz için dürter!! forever more

6 takla atıldı:

Bendeniz.. 3 Ocak 2009 02:16  

hmm güzel şarkılar,iyi geldi bu saatte:)

bi'havalarbi'seyler 3 Ocak 2009 02:29  

şebnem ve janis i tek geçiyorum zaten de en çok beğendiğim roisin murphy oldu. kısa günün kârı diyorum, teşekkür ederek mp3 aramaya gidiyorum efenim. :P

Ozan Kayra 3 Ocak 2009 02:33  

beğendiğinize sevindim arkadaşlar.. iyi dinlemeler.. =)

feanor 3 Ocak 2009 03:01  

yeni yıla müzikal bir yazı gireceğim, 2008'in top 10u demişsin ya;ilk sırada şebo ve fırtına var diyerek açtım. roisin murphy'den primitive olacağını biliyordum :) yasemin mori'den nolur nolur nolur bekliyordum ama :P

akşamıma neşe kattı bu liste; sen her sene yap bence :)

Ozan Kayra 3 Ocak 2009 03:21  

ne çok şey biliyosun sen öyle =) yaparım her sene, tamam =p

feanor 3 Ocak 2009 03:38  

aslında tüm isimleri saymıştım kafadan ama şarkılarını bilmediğim için tahmin yürütemedim :P
yavaş yavaş; bakalım seneye kaç tutturucam XD

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP