12 Oca 2009

yedi'leme

I.
öl şimdi yalnızlığı da alıp
bitsin kalp kırıklığı
parçaları topla teker teker
öl şimdi başını alıp

II.
düşünmezsin sen
kırık maskenin ötesinden
bakarsın dünyaya zevkle
çocuklar öldü mü kıtalarda
ihanet boğdu mu yürekleri
bilmezsin

III.
masallar dinledim

IV.
gözlerimi ala boyayan
hangi arsız kalpti
arzu, tutku ve ucuzluk
kemirdi yavan sevgiyi

V.
bilince ellerinle tuttuğunu
emin olunca
elde ediş tamamlanmıştır

VI.
yalan, söyleyenin yüküdür
ona inanmak yalancılıktır

VII.
korkuların arasında sıkıştın
kolpa cellattan kaçarken
intiharın sıcak yatağına düştün


( ilk yayınlanma tarihi: 23.05.2008 )

7 takla atıldı:

Aydan Atlayan Kedi 12 Ocak 2009 23:57  

Okudum... İncecik bir sızı kaldı içimde...

Damlo 13 Ocak 2009 01:36  

çok güsel bunlar, ama sana yorum bırakmaya çekiniorum zira bilgi sahibi olmadığım bi konu olunca beğendim, güzelmiş demek yavan kalıo, havada kalıo. ama bi yandan da beğeniorum karışık bi şey oluor. anladın umarım.

Nakhar 13 Ocak 2009 07:57  

2-5-6-7 favorilerim arasinda ama en cok 5 ve 6 yi tuttum benim siir tarzima benziyorlar ve ben siirlerin boyle yazilmasini daha cok seviyorum nedense :)

Ozan Kayra 13 Ocak 2009 11:17  

teşekkür ederim arkadaşlar. beğenmenize sevindim. ne denir ki böyle.. =)

beenmaya 13 Ocak 2009 13:04  

hepsini sevdim ama en çok 6.da kaldı yüreğim...

JoA 13 Ocak 2009 19:58  

bayıldım bayıldım bayıldım

feanor 14 Ocak 2009 16:38  

benim de kalbim 6 da kaldı, beenmaya gibi.

zamanı gelince, Altın Vuruş'u da koy tekrar.

sevgiler thesaurus...

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP