16 Oca 2009

matmazel boyalıkuş




hüzün sızar araladığında
boyadığı yalancı kirpiklerinden
gözleri ödlek ağıtlar döker bayanın
sağlam ellerine
avucunda kahkaha taşır matmazel
okşar utanmazlığı cesurca
yeraltında uçan boyalı kuş


sahneyi arşınlıyor yüksek topuklarıyla
delikanlılar hayran güçlü vücuduna
çevik bir albatros sığ sularda
ağzında şarkılar
savaşmak için doğdu matmazel
kanat çırpıyor yaşamak için
edasında bir sessizlik


dalgın bakışlarında geçmişi taşır
ustura kadınlar, iğdiş oğlanlar
sokakların ince yaradılışlısı
merhametli yiğit
düşlerine giden geçide doğru
derin bir kuyu açıldı ağladığında
yastığına akan kırmızı sonu oldu ömrünün

4 takla atıldı:

Adsız,  16 Ocak 2009 10:51  

dalgın bakışlarında geçmişi taşır
ustura kadınlar, iğdiş oğlanlar

güzel olmuş, kalemine sağlık...

feanor 16 Ocak 2009 11:15  

"Bir boyalı kuştum
Bir boyalı kuştum ben
Umut ettim çok
Çok hayal kurdum
Yükseklerde uçtum"

İnanır mısın bilmem ama bu şarkı çıktı senin şiirini okurken, güzel bir tesadüf oldu..

"derin bir kuyu açıldı ağladığında
yastığına akan kırmızı sonu oldu ömrünün "

ben de burayı sevdim.

çok yaşa thesaurus! :)

LÂL 16 Ocak 2009 12:51  

gözleri ödlek ağıtlar döker bayanın..

gözlerden dökülen ödlek ağıtlar. Çok güzel çocuk..

Bendeniz.. 16 Ocak 2009 13:15  

Tanrım bana şiir yazma yeteneği ver ne olur:((

kalemine,yüreğine sağlık..

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP