8 Oca 2009

çelişkiler şiiri

çelişkili bir girdaba akıyoruz
umudun acemisiyiz bu toplantıda
dışarda bir kavga ki
koyun koyuna cellatla kurban
kuşku dağıtan ezgiler söylüyor karabatak

çelişkili bir korkuya düşüyoruz
bitme riski taşıyor her parçamız
parçalandık bilesin sokaklarda odalarda
söz söze küsmüş akıl akıla
susalım yalnızlığımızı çalan bu toplantıda

tutarlı bir kaçış yolu buluyoruz
herkes sağındaki oluyor bir başkası
önce kendimizden geçiyoruz
sonra sahip olduklarımızdan
bir de bakmışız fark yok aramızda
aynıyız.

4 takla atıldı:

feanor 8 Ocak 2009 22:42  

çelişkilerle dolu ki hep hayatımız; ve korkularla, acemi umutlarla.

o sokaklar, o odalar parçalıyor hep benlikleri zaten; toplantılardayız ama yalnızız.

aynı mıyız? bilmiyorum.

bir gün bir şiirine "ıııh bu iyi olmamış" diyemeyeceğim sanırım; bunu biliyorum.

sevgilerle thesaurus.

Damlo 9 Ocak 2009 00:16  

okumak süper şiiri, ama oturup yazmak sanki çinişkencesiymiş gibi geliorr bana, belki yaz(a)madığımdandır kim bilir.

LÂL 9 Ocak 2009 08:23  

bitme riski taşıyor her parçamız
parçalandık bilesin sokaklarda odalarda


ben de feonor gibi "bu defa olmadı" diyeceğim bişey yazacakmışın bekliyorum.. Sakın yazma.. Böyle çok güzel gidiyor çocuk...

beenmaya 10 Ocak 2009 01:55  

çeliştikçe tutarlılığı arayıp tutarlılaştıkça çelişmiyor muyuz aslında...

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP