29 Oca 2009

bu gidiş, bir de dönüş olacak



"gitmek gitmektir işte..hepsi bu" diye yazmış ya cem adrian şarkısında ( nereye gidiyorsun?), işte öyle bir gidiş yaşamanın arifesindeyim. daha önce de gitmeyi denedim. o sefer kaçar gibiydi, durdum, kaldım. şimdi yaşam dolu bir gidişteyim. üstelik dönüşü olan bir gidiş. lafı daha fazla gevelemeden sadede geleyim; şubat ortasında bir dönem okumak için polonya'ya gidiyorum. yaklaşık 5 ay kalacağım orda.ne olacak, hayat ne getirecek bilmiyorum ama umutluyum. biraz buralardan uzak kalacak olmanın verdiği huzur, biraz da farklı bir kültürü tanıyacak olmanın verdiği heyecanla bekliyorum. gitmeme birkaç hafta var daha ama bu sürenin çabucak geçeceğini biliyorum. özleyeceğim yerleri ve insanları şu kısa zamana sığdırma telaşındayım. ve sizleri de tanımayı çok isterim. kıssadan hisse görüşmek-tanışmak isteyen blogdaşlarım varsa ulaşalım birbirimize. istanbul'da bir görüşme ayarlayalım. uzun süredir tanıdığım ama hiç göremediğim arkadaşlarımı özellikle davet ediyorum. onlar kendilerini biliyorlardır. sevgiler.. saygılar.. =)

21 takla atıldı:

LÂL 29 Ocak 2009 08:18  

o kadar sevindim ki bu habere.. herşey gönlünce olur dilerim.. Umarım oralara gitmen burda bizleri kelimelerinden mahrum bırakmana yol açmaz.. İstanbulda olup seni görebilmeyi çok isterdim .Neyse belki döndüğünde kimbilir..
sevgiyle kal...

beenmaya 29 Ocak 2009 09:22  

ben varım ben varım eheheh :))

Mathy 29 Ocak 2009 09:34  

güle güle git ve güle güle gel...ve tadını çıkar her an'ının...:)

Adsız,  29 Ocak 2009 13:11  

Gidişlerde, hele ki her şeyi ardında bırakabileceğin gidişlerde bir umut vardır her zaman. Ve bir süreliğineyse eğer, bir kaybediş de yoktur. Kendine yeniden başlamak için bir fırsat.
İyi dileklerimle...

Ozan Kayra 29 Ocak 2009 13:12  

@ artemis
teşekkür ederim. davetim sizin için de geçerli. blog dünyasından en eski tanıdıklarımdansınız siz, gayyor, gaykedi, nakhar ve şahmaran. yani sizleri özel olarak davet ediyorum.. =)

@ LAL
seninle irtibat kopmayacak. gelemeyeceğini biliyordum yazıyı yazarken ama birgün mutlaka görüşeceğiz seninle..

@ beenmaya
e sen zaten varsın. ajandama not düştüm buluşma tarihimizi.. ;-)

@ mathy
teşekkür ederim mathy.. sen de gittin, tecrübelisin, elimden geleni yapacağım her anın tadını fazlasıyla çıkarmak için! =P =)))

Ozan Kayra 29 Ocak 2009 13:33  

@ lilium
teşekkür ederim. söylediğin gibi dönüş de varsa eğer kendime yeniden başlamak için iyi bir fırsat olacak.. ;-)

Kızıl 29 Ocak 2009 13:58  

İyi yolculuklar thesaurus!!!

Özleyeceğiz seni, başka yerlerde, uzaklarda olmak hep heyecan vermiştir bana. Milli renklerimiz aynı olsa da, Polonya gerçek bir Cumhuriyet ülkesidir, bizler için derin derin soluk al lütfen, ben buradan hissederim bunu olur mu?

Güzel geçsin orada ki zamanın, bol bol fotoğraf çek ve döndükten sonra da lütfen fotoları bizlerle paylaş.

Görüşmek üzere, sevgiyle kalll!!!

Karōshi 29 Ocak 2009 19:21  

O zaman şunlar olmayacak demektir.. Saat 11.10-12.00 arasında .. Mesaj: 2'ye kadar boşum.. Cevaben mesaj: Tamam. Beş dakikalık işim var .. geliyorum..
Sonra sen bekler bekler ve bekler.. 5 dakika olur yarım saat.. Başka neler olmayacak? Gene mesaj: Napanzi? Cevaben mesaj: Bırr bırr oldu ben de dırdır oldum.. Yani düşün nasıl dırdırım.. VS VS VS.. Thesaurus... Sıkıldım.. daha fazla olmayacakları da düşünmek de istemiyorum ayrıca.. Ama en çok ben hissedeceğim FİZİKEN yokluğunu :( Birkaç hafta demiş olman biraz canımı acıttı.. HA tabii beş ay demiş olman .. daha acıttı.. Çok özleyeceğim.. BU ARADA ben de seninle görüşmek istiyorum.. Tanışıyoruz tabii :)Beni de davet etseneeeeeeeee.... Özel ama.. :P

JoA 29 Ocak 2009 20:06  

okulda görüşürüz herhalde değil mi? değilse başka bir zaman ayarlayalım.

seviniyorum senin için. hem de çok.

Aydan Atlayan Kedi 29 Ocak 2009 23:01  

Bence insan bazen bulunduğu yerden uzaklaşmalı. Biraz uzaktan bakabilmek için kendi yaşamına bunu yapmalı.
İyi yolculuklar...

Adsız,  30 Ocak 2009 05:16  

gitmek güzeldir ...
dönüp baktığında keşke demezsin...
aklına koymuşken yüreğine düşmüşken o gidişin heyecanı...
özgür bırak ruhun gibi bedenini...
gitmek güzeldir... dönüşünde valizlere sığmayacak kadar çok anılarla geleceğini bilmekte...
şimdiden hayırlı yolculuklar...
tanışma kısmına gelince dolu dolu sohpet edebileceğim birinin karşında bir iki saat ne kadar yeterse o kadar sığdırmak dileğiyle ...

Ozan Kayra 30 Ocak 2009 07:45  

@ pandora
bir fotoğraf makinesi edinmek şart gerçekten..

@ karoshi
benim finaller, senin finaller.. görüşemedik bu hafta. bari semtimizde görüşelim karoshi. orda da bir karoshi bulmam lazım. her gün görüşeceğim vs.. =(

@ joa
okulda görüşebileceğimizi sanmıyorum. okulla işim bitti. ayarlayalım hepbirlikte görüşelim yaa.. =(

@ kedi
uzaktan bakmak lazım.. (söylediğinin üstüne ne denir ki. böyle ayrı ayrı cevap yazmak zormuş. =)) )

@ diagonal
şu buluşmayı ayarlayalım. birileri önayak olsun. numara bıraksın, msn adresi bıraksın.. =)

cigarette smoking man 31 Ocak 2009 05:16  

oraları anlatırsın artık...

Ozan Kayra 31 Ocak 2009 16:26  

@ magnum opus
evet. oralarla ilgili ayrı bir blog açmayı planlıyorum. güzel birşeyler çıkacak ortaya umarım =)

ŞAHMARAN 31 Ocak 2009 18:20  

nerede ne zaman :D

Ozan Kayra 1 Şubat 2009 00:09  

sizin okul da tatil mi şimdi? yarın gündüz vakti arayayım da konuşalım, organize olalım. görüşmek üzere şahmaran =)

Emre KORLU 1 Şubat 2009 17:56  

gidiyorsun ama çabuk gel olur mu:(
yüreğinle kal..

Ozan Kayra 3 Şubat 2009 02:27  

sağol gayyor'um benim. burda bıraktığım sıcacık yürekler ısıtacaktır orda beni.. =)

unuttuğum yalanlar 12 Şubat 2009 20:34  

Aslında bu buluşma işini ben de düşünüyordum. Blog dünyasında çok yeniyim, nasıl yorumlanacağını bilemediğim için teklif etmemiştim. Pişmeyi bekliyordum açıkçası. Ben varım.
Sadece tarih ve adres ver yeter.

Ozan Kayra 12 Şubat 2009 22:20  

biraz geç oldu bu ama.. =( salı günü gidiyorum ve onun koşturmacası içerisindeyim. dönüşte diyelim mi? =)

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP