29 Ara 2008

bir kadın veda ederken.. (noname.morosphe)

"artık gitme zamanının geldiğini düşündü kadın.. gitmeden bir mektup yazmak istedi geride bıraktığına.. ve başladı yazmaya:

artık gitmeliyim.. gitmeliyim çünkü.."

..bu düş güneşin doğuşuyla son bulacaktı birgün zaten. karabasana dönüşmeden azat olmalıydım. gitmek o kadar da kolay değildir, bilirsin. ardında küller bırakarak bir mabede gömmek aşkını zordur. bu uzun özne basit bir şekilde 'zordur'.

bir ölüyü terketmek gibi bu. fani varlığının üstünde dans etmek rahatsız eder ruhları. ruhlar huzura kavuşmak ister. işte bunun için gömüyorum seni kalbime. derinlerde, belki yüzyıl sonra, elmas cevheri olarak bulacağım seni. yontulup lanetli bir gerdanlık olacaksın. ölümsüzlük aşkın lanetidir. dünyanın en sert madeni olarak çelikten zırhımı deleceksin belki, tenime işleyeceksin. daha vakti var bunun da.

şimdi gidiyorum aşk. kimsenin ulaşamayacağı vadilerimde bırakıyorum seni güvenle. geri döndüğümde bir yıldız gibi parlayacaksın göğsümde. o zamana kadar karanlık kalacağız ikimiz de.

ps. bu mim vari görevi onur duyarak kabul ettim. ve şimdi ilk ve son kez karoshi'me paslıyorum. hadi karoshi göster meziyetini..

17 takla atıldı:

feanor 29 Aralık 2008 23:51  

eminim ki çok sevecek, büyülenecek yine noname.morosphe...

en azından ben, bir başkası adına yazılmış bir mektuptan böylesine etkilendim.

idolümsün thesaurus :)

ESRİK 30 Aralık 2008 19:46  

Gitmek ve hala duygusal kalmak, bana tezatmış gibi geliyor...

Ozan Kayra 30 Aralık 2008 20:29  

bu yüzden adresim kaotik herif ya =)

beenmaya 30 Aralık 2008 23:34  

döktürmüşsün yine yaaaa...

şimdiden iyi seneler bu arada. herşeyin gönlünce olması dileğiyle kocaman sevgiler canım benim...

Ozan Kayra 31 Aralık 2008 00:48  

teşekkür ederim canımcım. sana da güzel, mutlu, hayırlı, uuğurlu vb seneler diliyorum.. =)

ESRİK 31 Aralık 2008 05:29  

Huzurlu mutlu çok uzun yılların olsun hayatında:))

Kızıl 4 Ocak 2009 00:56  

O-oooo Karoshiden mimi kapıp katılsammı diye düşündüm ama senin yazını görünce vazgeçtim doğrusu. Süper yazmışsın, yüreğine sağlık, daha ben bunların üzerine hiiiçç birşey söyleyemem :))

Görüşmek üzere, sevgilerle kal!

Ozan Kayra 4 Ocak 2009 01:20  

teşekkür ederim. iltifat ediyorsun =)
yaz sen de tabi. olmaz öyle kaçmak! =p

Kızıl 4 Ocak 2009 01:37  

yok valla yazmam, başka bir şey yazıyorum şimdi. Çok gıcıksınız ya siz şiirimsi şeyler yazanlar. Valla çatlayacağım kıskançlığımdan. İçimi dökmem lazım ve bloguma gidiyorum :(((

Ozan Kayra 4 Ocak 2009 02:39  

çaylağım maylağım ama şairim napıyım =p heheh

MyBiber 6 Ocak 2009 02:59  

"bu yüzden adresim kaotik herif ya =)"
Ben de dişisiyim sanırım... :p :D Sürpriz oldu sizinle karşılaşmak, LaL sayesinde... Harika yazılarınız var, tam benlik. İzlemekten keyif duyacağım; zaman zaman da keder sanırım. ChaotiC duygular işte... =))
Sevgiler...

Ozan Kayra 6 Ocak 2009 17:10  

teşekkür ederim adaşım. eski nickim de khaoskhronos'tu ve o zamanlar daha bi kaotiktim. şimdi kaosumu ehlileştirmeye çalışıyorum =)

Ozan Kayra 6 Ocak 2009 17:10  

teşekkür ederim adaşım. eski nickim de khaoskhronos'tu ve o zamanlar daha bi kaotiktim. şimdi kaosumu ehlileştirmeye çalışıyorum =)

feanor 6 Ocak 2009 17:12  

"ehlileşmiş kaotik"?
peki. :D

Ozan Kayra 6 Ocak 2009 17:16  

kaosun da ehlileşmişi bu kadar oluyo. napalım yani! =))

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP