4 Ara 2008

ah o gemide ben de olsaydım mimi

kaçınılmaz olan geldi ve gayyor beni de mimledi. =) gözün gördüğüne söz ne yapsın diyerek kolaya kaçtım ve çantamı döktükten sonra fotoğrafını çektim. şu şudur, budur diye anlatmayacağım. siz zaten göreceksiniz. =)

12 takla atıldı:

thesaurus 4 Aralık 2008 09:19  

hhahhaha... ne biberonu? =D

Karōshi 4 Aralık 2008 12:20  

O defteri bir gün çalacak biri var burdaaaaaaa:)

gay_yor 4 Aralık 2008 15:04  

ped şişeymiş ne bilim sabahın 07 00 sinde öyle gördüm:9
hahahhaha

Varol X 4 Aralık 2008 15:21  

daha bir tane çantada ped görmedim. İlginç :)

Xenophilius 5 Aralık 2008 00:04  

xeno'dan msj var!
yeni adresim: http://dirdircidergisi.blogspot.com
Blog listene eklersen sevinirim aksi halde eski sayfam açılıyo,ufak bi isim değişikliği yaptımda:D

Xenophilius 5 Aralık 2008 00:05  

ayrıca şu hasır üstü işlemeli defter cildi ise çok şıkk nerden buldun sorailirmiyim?

thesaurus 5 Aralık 2008 21:50  

@ gayyor.. iyi güldürdün beni. eksik olma emi!! =)

@ karoshi.. istedin de vermedim mi. ne çalıyosun! ( isteme yine de, vermem =) )

@ varol x.. kadın olsaydım utanmaz koyardım merak etme =)

@ xenophilius.. o defter hasır değil aslında. deseni öyle. ortaokuldaki edebiyat hocam vermişti. çok severim ben de. (defteri de hocamı da =) )

beenmaya 5 Aralık 2008 22:40  

ben hiç bişi görmüyorum körüm hadi bakalım şimdi nolucak...

thesaurus 5 Aralık 2008 23:15  

@ beenmaya.. resmin üstüne tıklayınca büyüyo o.. =p

feanor 25 Aralık 2008 00:40  

sanırım sen o hasırlı defteri hiç ayırmıyorsun yanından; geçen yine gördüm çantanda, doğumgününde de yanında taşıyordun yani :)

ben poşetin içindekileri merak ettim; onlar ne? küpe mi yoksa at kuyruğuna takacak lastik minik tokalardan mı?

thesaurus 26 Aralık 2008 22:10  

küçük kuyruk lastiklerim onlar =p

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP