27 Ara 2008

tepki

bilenmiş yalnızlıkları andırıyor
küse düşmüş yaşamlardan kalan
ten-dışı ıstıraplar
sokak köpekleri şefkate aç
kaldırım piçleri tinere
diller söz dökmeyi bekliyor
renkli tabletlere
başka yolu yok şiirin
başka yolu kalmadı
bilekler yalnızlıkla kesildi
yollar tutulmuş düş korkusuyla
on ikiye ramak kala güle dönmüş
tehlikeli kan damlaları
zoraki bir tebessüm
ölünün gözlerinden akan

11 takla atıldı:

noname.morosophe 27 Aralık 2008 13:48  

tehlikeli kan damlaları
zoraki bir tebessüm
ölünün gözlerinden akan

sen beni büyülüyorsun..

Ozan Kayra 27 Aralık 2008 13:54  

o sizin büyünüz efendim. rica ederim utandırmayınız beni... =)

Karōshi 27 Aralık 2008 13:56  

Thesaurus;
İyi şiir! Esas şiirin yerine koyduğun şiir buysa eğer.. ki bu değildi bana okuttuğun.. esas şiir "kadar" iyiymiş bu da... Esas şiir" gibi" değil tabii.. ama güzel.. AFERİN ÇOCUĞUM:P

Ozan Kayra 27 Aralık 2008 13:59  

esas şiir belki birgün kitaba gidecek. ya da sabredemez koyarım yine vazgeçip kitaptan =p

noname.morosophe 27 Aralık 2008 14:00  

utanma.. Gereksiz tevazu yapma.. bu kelimeler insanı alıp götürüyor işte..

JoA 27 Aralık 2008 15:37  

bir yayıncı büyüğüm, çok beğendiği bir şiir/yazı için "hiçbir yere koyma bunu, üstünde çalışalım ve bir yerlere gönderelim" demişti. senin "esas" şiiri de koyma buraya demek boynumun borcu:)

bu mu? biliyorsun zaten, bu da güzel. ama o başka...

Ozan Kayra 27 Aralık 2008 15:56  

o zaman üstünde çalışalım gönderelim bir yerlere sayın büyüğüm.. =)
gönderelim nolur nolur!! =))

JoA 27 Aralık 2008 15:59  

ay ben öyle demek istemedim yahu:) kelimeler nelere kadir! ben miniminnacığım halbuki. "büyüğüm" olan "büyüğüm" gerçekten. ayyyyhhh thesaurus, anlattırma şimdi bana uzun uzun:)

Ozan Kayra 29 Aralık 2008 11:08  

tamam göndermeyelim o zaman.. =( ama anlattırıcam yine de uzun uzun..

unuttuğum yalanlar 30 Aralık 2008 00:50  

....
yollar tutulmuş düş korkusuyla
on ikiye ramak kala güle dönmüş
tehlikeli kan damlaları
zoraki bir tebessüm
ölünün gözlerinden akan

Hangisinden bahsedeyim ki thesaurus. Kelimelerle oynamakta bu kadar hünerli olsaydım ben de keşke. Engin bir deniz gizli içinde, bunu görebiliyorum. Tekrara düşmeden yazabilmek, başka nasıl açıklanabilir ki?
Teşekkürler bizimle paylaştığın her kelimeye.

Ozan Kayra 30 Aralık 2008 12:39  

unuttuğum yalanlar. böyle şeyler yazma, utanıyorum gerçekten.. tekrarsız yazma konusunda da şunu söyleyebilirim, işin ameleliğini yapmak gerekiyor.. ;)

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP