25 Haz 2008

"biz diğerlerinin mutluluklarına erişemeyeceklerdeniz."


( fotoğraf: josef koudelka )

4 takla atıldı:

düş penceresi 25 Haziran 2008 22:41  

Aynen öyle Uğur. Nedense aşk taksitle işliyor hayatta. Garantisi olsada geri dönüşümü olsa derim bazen. Ama bazende denilmiyor işte. Bitti mi bitiyor gidiyor acımsızca...

Ozan Kayra 26 Haziran 2008 16:24  

gidenlere üzülmüyorum.içine düştüğüm halime yanıyorum ben merveciğim.giden herkesin yeri doldurulur bir şekilde.ama insanın içinde açılan boşluk dolmuyor zamanla..

Karōshi 26 Haziran 2008 23:26  

Aslında gerçekten de bu söz doğru
insanlar umut veren dilekler de bulunuyor ya hanii.. bir gün ışığa çıkacaksın vs diye.. gülüyorum ben sevinsem de biliyorum ki valla hi billahi bazıları gerçekten "diğerlerinin mutluluklarına erişemeyeceklerdendir..:)

Ozan Kayra 27 Haziran 2008 01:45  

bunu çok sevdiğim bir dostuma söylemiştim..'biz', bizim gibi hisseden hiç kimse erişemeyecek 'diğerlerinin mutluluklarına'..

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP