13 Haz 2008

"kadir gecesi nedeniyle kapalıyız.."

aşağıda gördüğünüz fotoğraflar gerçektir..aylar öncesinde yold yürürken görüp dumur olduğumuz bir andı.ölümsüzleşti işte.doROCK adlı barın KADİR GECESİ nedeniyle kapalı olmasından bahsediyor bu fotoğraflar..


9 takla atıldı:

Adsız,  13 Haziran 2008 15:05  

müslüman rockçı yok mu kardeşim ne dışlıyon adamları:)

Karōshi 13 Haziran 2008 16:34  

Evet ne dışlıyorsun sen bakalım beni.. pardon ben sadece ateist değilim .. :)

düş penceresi 13 Haziran 2008 16:55  

=)Bu da iyiymiş ya. Çok güldüm. Kadir gecesi kapalı, diğer günler her haltın döndüğü bir bar. Komik. Şaşırdım.

Emre KORLU 13 Haziran 2008 19:54  

namazda kılınıyormuymuş bari:)

Ozan Kayra 13 Haziran 2008 19:54  

yapmayın allah aşkına =D hahahahah

daha beteri var bizim burada..rocker - müslüman - milliyetçi olmak gibi 3 özelliği bünyesinde barındıran insanlar var.rocker edebiyatı yapacak değilim ama bu kadarı da fazla..ne dinlediğini biliyor musun sen kardeşim!! =)

hayır..karoshiyi dışlamıyorum..sadece adamları dışlıyorum..bardan 'karı kaldırıp' alkolün dibine vuran insanlar kadir gecesinde bar kapatırsa başımızda akp var demektir, ya da akp aklımızda, kalbimizde demektir..

Adsız,  17 Haziran 2008 06:44  

:D
Kadıköy'de esnaf cuma namazı nedeniyle dükkanını kapıyor. ;)
yavaştan şekilleniyoruz, alışıyoruz...
akpnin başımızda olması değil aklımızda kalbimizde olması bir SORUN teşkil eder.

MOBIUS 22 Haziran 2008 23:47  

Biz de camiye sarhoş gitsek ezber bozar mıyız acaba, ya da aynı şekilde saçmalamış olur muyuz.İyice cılkı çıktı yok yok:)

Ozan Kayra 22 Haziran 2008 23:51  

camiye burzum tişörtü giyip gidelim.siyahlar içinde cübbe kıvamında gotik müslüman olalım oldu olacak =p

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP