18 Haz 2008

beni öldür anne

aşağıda gördüğünüz şiirimsiyi günlüğümde buldum.okurken çok eğlendim.muhtemelen annemle bir kavgamız sonrasında yazmışım.yoksa çok severim anneciğimi.ahahah..çok eğlenceliymiş ama.. =p

beni öldür anne
ekmek bıçağını
doğrudan boğazıma sapla
bu işi uzatma
yılan dişlerini beynime dolama
kapat o lanet çeneni
beni zehirleme anne
duraksamadan indir giyotini
yahut iskemleyi
it ayağının ucuyla
bana acı çektirme anne
ruh hastası bir katil gibisin
seri işkenceler uyguluyorsun
kapat çeneni anne
sessizdir ölüm
gözlerini yum ve ellerinle benimkileri
kapa anne

21/01/06

2 takla atıldı:

Emre KORLU 18 Haziran 2008 18:10  

sana kıyabilir mi annen be uğur..anneler kızarlar bağırırlar ama çok severler çocuklarını mesela bizim evde her gün istisnasız kızıp durur annem "söyle şu tubaya pc ye yapıştı iyice..delirticek beni..git söyle kalksın başından.."bende şöyle derim"anne yapıştıysa o yapıştı sen niye üzülüyorsun.."o da şöyle der "ama yemek yemek için bile kalkmıyor.."bende şöyle derim.."kalkmasın anne nasıl olsa bir gün acıkıcak bu kız değil mi"annemde gülümsemeye başlar sonra yanaklarınada birer öpücük tamam..ama abartısız he bu konuşmalar her gün geçiyor..belki konu farkı ve cümle değişikliği oluyor ama mutlaka bağırıyor annem..panik atak rahatsızlığı olduğu için annemi üzmemeye çalışıyoruz o bağırsın biz susalım öyle oturalım sonra yatışınca öpelim öyleyiz.

Ozan Kayra 19 Haziran 2008 01:06  

ben biraz asi ve agresif olabiliyorum emrecim.sakinim-sakinim-boommm!bi de gözüm görmüyor kimmiş, neymiş, zartmış, zurtmuş.. =) bu tabi iyi bir huy değil ama napıyım..zaten bu kavgalar ergenlik günlerimde kaldı.şimdi daha usul ve sakin yaklaşabiliyorum ya da işin doğrusu annem daha çok alttan alabiliyor.. =)

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP