7 Eyl 2008

mimlenme vakası ( bölüm ilk ve son )

düş penceresinin mimi üzerine nefret ettiklerimi yazmalıymışım. mim yazma ritüelimi gerçekleştiriyorum şu anda..

1. çorba, yemek, çekirdek, çay, kahve, sakız vb yerken, içerken hüpürdeten, şapırdatan, çıtırdatan, çakırdatan vb insanlara oldum olası uyuz olmuşumdur. ayıptır yani, nerde öğrendin yemeyi, içmeyi. susar, susar birden patlarım böyle durumlarda da.

2. odaya kapıyı tıklatmadan girenlerden hoşlanmam. yine ters tepkiler verebilirim ve kazazedemiz ne diyeceğini unutabilir.

3. karşısındakine saygı duymayan adamdan hazzetmem. ukalalık açmaza giden kapıyı açar. kimseye tepeden bakmayacaksın. hepimiz insanız, değil mi.

4. çok ve boş konuşanlar can sıkıcı olurlar. kafa ütülemenin alemi yok.

5. sevgi kelebekleri bazen ağır gelebiliyor bünyeme. (ayşe ve emre'yi muaf tutuyorum)

6. tutucu ve fanatik insanları sevmem. farklı şeyler olabilir ama benim için çok yakın kavramlar. 3. maddeye atıf bile var burda.

7. yalancılık gereksiz paranoyalara sebep oluyor. mutlak güven gerek. yalancılardan ve sahte insanlardan nefret ediyorum.

8. yapışkan insanları sevmem. insan başını dinlemek istiyor.sürekli bahaneler uyduruyorsak anlamalı insan.

9. pis insanları da sevmem. salaş olabilirsin, yakan paçan dağınık, yırtık olabilir ama temizlenmek o kadar zor bir iş de değil.

10. dolu otobüslerde insanların türlü türlü kokularını çekerek ayakta seyahat etmeyi sevmem. klima varsa ve fazla sıkışık değilse iş değişir.

11. düşünceleri, konuşmaları ve davranışları örtüşmeyen insanları sevmiyorum.

12. nefret ettiklerimde çekici bir yanın varlığından da nefret ediyorum aslında.

PS: yukarıda yazdıklarımı çokluk kendim de yaparım. kendimden nefret edesim geliyor bazen ama olmuyor işte.. =)

9 takla atıldı:

Aydan Atlayan Kedi 7 Eylül 2008 10:51  

Okudum ve okurken şunu düşündüm: "Ben de bu mimi yazsaydım aynı şeyleri yazardım. Hem de tek madde atlamadan." Ruhdaş mıyız neyiz :)

Ozan Kayra 7 Eylül 2008 14:07  

aklın yolu bir değil mi aydan. =)

(aydan isim gibi böyle kullanmak istedim sakıncası yoksa.)

Karōshi 7 Eylül 2008 16:26  

Uğur;

11. maddeyi sevdim.. Diğerlerine de katılıyorum.. Ama 11. madde en öenmlisi...:)

Ozan Kayra 7 Eylül 2008 16:40  

daha neler atlamışımdır kim bilir. herşeye uyuz olan birisi olarak atladığım herşeyden nefret ediyorum! buradan duyula! =)))

Aydan Atlayan Kedi 7 Eylül 2008 18:25  

Kedi desen olur mu :) Madem Aydan Atlayan Kedi kelimelerinden biri ile hitap etmek istiyorsun o halde kedi en iyisi:))) Herkes adımı Aydan sanıyor ve çok ilginçtir Aydan benim en gıcık olduğum isimlerden biridir :)))

Ozan Kayra 7 Eylül 2008 20:36  

adının aydan olmadığı ve bu ada sinir olduğun nickinden tahmin edilebiliyor zaten =) o zaman adına kedi diyelim..

Emre KORLU 9 Eylül 2008 15:03  

11.maddeyi bende sevdim..

Ozan Kayra 9 Eylül 2008 16:50  

hele ki türkiyede bir çok sorunun kaynağı sayılabilir. kaynağı olmasa bile etkenlerindendir kesin.

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP