29 Eyl 2008




bu bir tür melankoli mi? yoksa inkar ettiğimiz gerçeklerden birisi mi? "ne kadar da yalnızız dostum.." dostum.. kalabalığın yalnızlığı.. kalabalıklardaki yalnızlık.. bir dostlar meclisinde olabilirsiniz. yıllardır tanıdığınız bunca insana rağmen hissettiğiniz tedirginlik ne diye peki? boşuna yalpalamayınız. içine düştüğünüz vaadedilmiş topraklar değil. içine düştüğünüz kurak yalnızlık.

başınız bir dostun omzunda ağlıyor olabilirsiniz. hepbir ağızdan gülüştüğünüz bir oyun da oynuyor olabilirsiniz. yalnızlık peşinizi bırakmayan bir zebanidir. koyu ellerini üzerinizden kolay kolay çekmez. kurtulduğunuzu sanırsanız da boşa. her yerdedir o. o bir tanrıdır. kader çizer, ömür biçer.

işte üzerime tozlarını döken bu. yalnızlık.. sahip olduğum tüm güzel insanlara rağmen yavan kalan bir parça hep olur, oldu da. böyle olunca ağlamak bile gelmez içinizden. böyle olunca konuşmak faydasızdır. böyle olunca susar dinlersiniz, anlarsınız. yoksa bu mu topluyor etrafınıza 'dostlarınızı'. insanlar almayı seviyorlar değil mi? vermek isteyenlerden de almaya yanaşmıyoruz, tamam. zordur almak benim için, itina ister, hassaslıktır, "kimse beni anlamıyor!".. "hastasın sen! delilik bu!"..

( fotoğraf : tijen bulut )

5 takla atıldı:

ŞAHMARAN 29 Eylül 2008 18:49  

benide çoğu zaman kimse anlamıyor.ve neden biz hep anlaşılmak istiyoruz?? bak bu soruyu hep sorarım kendime ama yanıtını bulamam.ömrümün sonuna kadar sormaya devam edeceğim.ve yine yanıtını bulamayacağım biliyorum.

Aydan Atlayan Kedi 29 Eylül 2008 23:15  

Yalnızlık bir gölge gibi. Bazen güneş bulutların ardındayken kayboluyor o gölge. Ama aslında hiç bir yere gitmiyor. Biz kalabalığın ruhuna sarınmışken öyle sanıyoruz.

Gölgesi olmayan var mıdır ki?

düş penceresi 30 Eylül 2008 00:48  

Khaos'tan kalıntılar...

Karōshi 30 Eylül 2008 00:50  

Ben neden hep senle aynı anda yalnız hissediyorum kendimi Thesaurus.. Bak bu problem yaratıyor dicektim ama değil.. Sen ne kadar yalnızsan ben ne kadar yalnızsam o kadar yakın mı olduk birbirimize ne... Amanın bu ne sağlıklı düşünce.. Şaka şaka canım dostum. Artık söz söylenmeyebilir. Sen anladın. MUTLAKA.. ANLAMADIYSAN da anlamış gibi ol :P Elaleme irrezil olmayacalım. hahahah:)

Adsız,  30 Eylül 2008 11:47  

seni kimsenin anlamadığını düşüyorsan kendini kendine sor belki o seni anlıyordur

sessizce dinlediği gibi sessizce anlıyordur belki...




iyi bayramlar

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP