23 Eyl 2008

uzun bir yazı yazmak isterdim size. ama buna gerek yok. söyleyeceğim gayet kısa ve öz:

HİÇBİR YERE GİTMİYORUM!!

şimdilik tabi.. =)

4 takla atıldı:

Karōshi 23 Eylül 2008 17:44  

Gideceksen mis gibi kazandığın Erasmusunla git ve geri gel .. Ha şöyle.. Beni bırakıp gitmeyeceğini bil.....miyiyordum:) Ama hem Kali de dönüyor... Gitme hep bizimle kal.. Bizimle kal bu şehirde.... Seni seviyorum canım benim:)

Ozan Kayra 23 Eylül 2008 20:37  

eski günlerdeki gibi olalım yine.. melankolik ve bir arada! =)

içim daha rahat böyle. ben de seni ve sizi çok çok seviyorum canım benim!! =)

Karōshi 23 Eylül 2008 20:43  

Evet birarada olmalıyız.. en biz olduğumuz halimiz bu oluyor.. ve bu geçen yıl yaşadık öğrendik..

Ozan Kayra 23 Eylül 2008 23:31  

ben de eksik olan neydi ki böyle dağıldık diye soruyordum kendi kendime. =)

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP