14 Eyl 2008

fly me to the moon


merhabalar,

benim adım khaoskhronos. sizlere bir duyuru yapmak istiyorum. dostum u.ç. en geç 2 (iki) ay içinde ülkeyi terketme planları yapıyor. önümüzdeki bayramdan sonraki en yakın zamandan itibaren bu topraklarda bir anıdan ibaret olacak. hayatın kime, ne getireceğini bilemediğimiz gibi nerede, kimi karşınıza çıkaracağını da bilemeyiz. biz önlemimizi alalım bilginize sunalım dedik. u.ç. bizi tam olarak terketmeyecek elbette ki. yazdıklarıyla blog dünyasında var olmaya devam edecek.

sevgiler..

saygılar..

khaoskhronos



PS: khaoskhronos = u.ç.


( tablo : opera house 1982 - brett whiteley )

13 takla atıldı:

Goddess Artemis 14 Eylül 2008 21:22  

U.Ç.'yi tebrik etmek ve yolunun açık olmasını dilemek isterim. Belki de ömrü hayatında alabileceği en doğru kararı almış. Bu ülkeye dönmeyi düşünmesin bile! Çünkü burada hiçbir b.k yok ve olmayacak hiçbir zaman.

Mutluluk ve başarı diliyorum... :o)

Adsız,  14 Eylül 2008 21:41  

Bol şans U.Ç. ye umarım gittiği yerde mutlu olur olmazsa her zaman dönebilir...

Ozan Kayra 14 Eylül 2008 23:05  

teşekkür ederim artemis.. teşekkür ederim.. =) burada kalırsam tutunamamaya devam edeceğim. kaçmak gibi olmasın ama ben gideyim artık..

sen de sağol isimsiz..herkimsen.. =p

Adsız,  15 Eylül 2008 05:18  

u.ç kaç gittt
ben denedim bak hala burdayım
gidemedim
sen bari durma
imkan varsa
şartları zorla ve git
kaçmak gibi olmaz
istemezsen suda dökmeyiz ardından ki çabuk geri dönme dönüp olduğun yerde sayıp durma diye ...

Adsız,  15 Eylül 2008 05:18  

u.ç kaç gittt
ben denedim bak hala burdayım
gidemedim
sen bari durma
imkan varsa
şartları zorla ve git
kaçmak gibi olmaz
istemezsen suda dökmeyiz ardından ki çabuk geri dönme dönüp olduğun yerde sayıp durma diye ...

Ozan Kayra 15 Eylül 2008 13:26  

evet dia, sen bulgaristan'a gidecektin. ne oldu o işin sonu? neden hala burdasın?

Emre KORLU 15 Eylül 2008 15:30  

u.ç yi çokkkk özleyeceğimmmmmmmmmm
söyle ona he unutma..he birde çok dikkat etsin kendine oralarda..:)

Ozan Kayra 15 Eylül 2008 16:54  

mesajınızı ilettim. o da sizi çok özleyecekmiş. onu orda yalnız bırakmayın diyor.. =(

düş penceresi 15 Eylül 2008 19:45  

Ben U.Ç. ile görüşmeden göndermem. Hepbirlikti olacaktık hani, görüşecektik. Sarktıkça sarktı...
Söyle ona bunu sevgili khaoskhronos...

ŞAHMARAN 15 Eylül 2008 23:31  

gittiği yerde çok başarılı ve mutlu olsun.bir de aşık olsun buda benim mesajım.
güle güle git ve gel oldu mu

Ozan Kayra 16 Eylül 2008 15:44  

düş penceresiciğim.. =) gitmeden görüşmemiz şart zaten. koca yaz geçti hala görüşemedik. karoshi de dönsün sağ salim..

salih.. güzel dilerklerin için teşekkür ederim ama gidip aşık da olabilirsem bu ülkeye dönmem artık

Adsız,  16 Eylül 2008 22:44  

uçç kardeş bulgaristan sınır komşum olarak kalmaya devam edecek :(



evdekiler çetin bir kavga sonucu alınmış mecburi karar budur

Ozan Kayra 17 Eylül 2008 01:57  

çok geçmiş olsun dia. evdekiler sorun yaratmakla yükümlü gibi davranırlar hep aten.. =(

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP