31 Ağu 2008

Ölüyorum yavaş yavaş. Kafamın içindeki dünya beni yutuyor. Zaman bu kadar acımasız olmamalıydı. Kusurca örülmüş bu delilik tüm bulanıklığı siliyor, övgüyü hak ediyor. Çığ gibi kayıyor üzerime, kapaklanıyor. Kafamın içinde devasa bir yumak.. işini kolaylaştırıyor olsa da bitişim, benim orospu düşlerim bunlar. Sokakların tadını görmüş azgın kaltak düşsel tapınağında inziva ediyor.

“temizim, asilim ve kibirliyim”

Bileklerimde kurumuş kan ve başarısız hayat deneyimleri. Yaşamak bu kadar ucuz işte. Jiletin kayganlığına bağlı gelecek. Başka bir dünyaya açılan mavi yolculuk kırmızıyla buluşsun. Gözlerimdeki kan çanakları sonsuz boşluğu görmeli.

“sessiz sıkıntımı canhıraş çığlıklarınla bölmek istiyorum.”

Kilitlensin hıçkırıklar ve ağlasın kurbanları peygamberlerin. Geçmiş değiştirilemez, ancak kurgusu boğar hayalgücünü. İttifakını yaptı mı bir de intiharla, kapanır çatlakları kişisel hapishanelerin. Cellat gelene kadar bekleyemem. Ölüsevici mezarcımı çağırın artık.

“olasılık sanrıları görüyorum bulutlarda”

Her soluğumda kırbacın izlerini hissediyorum. Ciğerlerim kavruluyor acı içinde. Bataklık dehlizine açılan kapıdır. En dibe gidersin ve yüzey kapanır kırılan ışık huzmelerinin ardında. Sonrasını sorma. Orgazm taklidi yapamazsın orda. Dişiliğini kullanamazsın, eğer bir kadınsan. İğdiş edilmişsindir artık, cinselliğin bitmiştir.

“düğüm atan bendim kader ipliğime”

Bedenin çürürken bok çukurunda, kemiklerinle lades oynarsın. Rakibin dişli solucanlar ve bir ton börtü böcek olur. Cezanı kendin seçmişsindir. Yatağın belli, yerin pislikleriyle sevişeceksin. Yılanların koynuna gireceksin ve gece yaratıklarıyla meşkedeceksin.

“Masum aşk buradan çok uzaklarda.”

Terli dudaklarımı bileyledim ihanetin ince keski taşında. Kaybedilen saflığın peşinde değilim. İhanetin ateş cümbüşü daha çekici, tutku dolu kadehler daha baş döndürücü şaraplardan. Yolum bu. Yolum sınırsız fanteziler ve kokuşmuş tenleri fahişelerin.

“Susmasını bilmeli tutku tadamayacaksa nesnesini.”

Bir sevgi sorunsalı değil hayat. Koşarsan kurtulursun. Hız bütün gözeneklerini tıkamıştır hayatın. Aşırı alkollü müptelayı durduracak bir kural yok. Belki bir uçurum, belki bir elektrik direği kesecek hızını. Belki sıcak bir anüs, belki erekte olmuş bir penis kesecek soluğunu.

5 takla atıldı:

Emre KORLU 1 Eylül 2008 15:48  

uğur yeter ya valla yeter..
bitirmek mi derdin kendini..
kime ne olcak söylermisin..kime ne olacak..
o ölücekmi sen bu denli ölüyorsun diye..
kendini yiyip bitiriyorsun..dışarda bir hayat var biliyorsun değil mi hala inanıyorsun değil mi o hayata..
farkındamısın sen buralara uğramayalı,kaç güneş doğdu,kAÇKERE GECE OLDU..
lütfen uğur'um ya ne olur..bu yazıyı okumak istemiyorum artık..
bir kendini bilmez ne hala getirdi seni farkındamısın..aynalara bakıyor musun..
neden ya..
gönderdi paketi bak onun için bu kadar kolaydı..sen niye kolaylaştırmıyorsun..bunu kolaylaştırma ölümden mi geçiyor..
neden böyle bir yazı ya..Ben özledim ya..güzel şiirlerini özledim..
kendine ve bizlere bu işkenceyi yapma ne olur ya..
valla turup suyu sıkayım ben o herifin aklına bak bunu sana telefonda da söylemiştim..
sen iyi bir insansın..iyi bir aşıksın..ama ona değil bu aşk..
o kişi var niye inanmıyorsun..
ne olur ya uğur'um..

ŞAHMARAN 1 Eylül 2008 17:08  

böyle olmak zorunda mı?? bu soruyu kendine mutlaka sor olur mu sevgili khaos.
sadece sor.
sevgiler.

Adsız,  3 Eylül 2008 01:31  

offffffff diyorum başkada birşey diyemiyorum

:D

deli manyak güzel kelimeler yaa yüreğine sağlık

düş penceresi 6 Eylül 2008 05:47  

Mimlendin...:) -> Cool Mim: Nefretlik durumlar...

Ozan Kayra 6 Eylül 2008 15:03  

emreciğim, kimse için kendimi yediğim yok. buralarda yokken bitirdim. gülüyorum şimdi. bu tür yazılar benim 'normal'im. bunları yazmayı seviorum ve kimseyle alakası yok. iyiyim ben korkma =)

salih, böyle olmak zorunda sanırım. böyle olmazsa 'iyi2 diye birşey olmayacak, anlamı olmayacak..

dia çok teşekkür ederim..

merveciğim hemen bakıyorum şu mim olayı neymiş.. =)

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP