29 Tem 2008

günlerdir yasemin mori şarkıları dinleyerek eğleniyorum. eğleniyorum dediğim yerine göre hüzünleniyorum, yerine göre neşeleniyorum. ama üzerimde bıraktığı etkiyi seviyorum.

dinletmek istediğim ilk şarkı bu. ilerleyen günlerde yenileri de gelecektir..

Konuşmak - Yasemin Mori


sözler (yasemin mori) :

bazen keserdim, biçerdim
yakardım giderdim belli ki sorun bu!

hem de yanardım, dönerdim
gün olurdu sönerdim
sabit kalsam olur mu?

zaten yıprandım, yırtardım
gerekirse bağlardım ama hep geç olurdu!

şimdi duruldum
sana inanır dururdum
bir de seni başıma taç yapardım!

ben seni dinlemedim
sen beni anlamadın

cevapsız soruların
boynumda kolların, al senin olsun!
sen beni yenemedin
çünkü ben senle oynamadım!

kurnaz oyunların, çıkmaz bu yolların
al senin olsun!

çünkü güzeldin üzerdin
etrafta dönerdin, ama gitmen kolaydı
düşününce geçerdim, bir oh çekerdim

nasılsa tek kişilir bir oyun bu
zaten yıprandım, yırtardım
gerekirse bağlardım ama hep geç olurdu
sonra yorardım, sorardım ;
sorun ne?

benimde aklım var dolanan peşinde !

dersin " bugün "
hergün aynı..
dersin "bugün"
her gün aynı..

6 takla atıldı:

Emre KORLU 29 Temmuz 2008 20:02  

çokkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel bu şiir..hergün açıp okuyacağım..müthiş bir şiir..yüreğine sağlık yürekli adam..

Emre KORLU 29 Temmuz 2008 20:04  

şarkının sözleriymiş şok oldum:)ne yapayım ben şimdi utandım..ama olsun senin şiirlerinde çok güzel hem boşa gitmediki o yorum:)şimdi bu şarkıyı dinleyip bu kapıdan çıkıp Beykoz yollarına düşeceğim..:)

Ozan Kayra 29 Temmuz 2008 23:21  

ahhahahah!! emre gece vakti güldürdün ya beni bu kadar..ne diyim..sağol emi! =)))

Emre KORLU 29 Temmuz 2008 23:48  

bende çok güldüm ama sonra..zaten bugün aklım yerinde değildi:)

MOBIUS 1 Ağustos 2008 01:04  

Sesini, kliplerini vs geçiyorum Yasemin Mori'de, tek ve yek güzellik şarkılarının sözleri.
Dinle, dinle sonra düşün diyor.
Al başa tekrar dinle, düşün...
Başarılı biri:)

Ozan Kayra 1 Ağustos 2008 04:15  

sesi de değişik sayılır..çok iyi değil ama başarılı gerçekten..

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP