6 Tem 2008

mouline rouge - all you need is love

All You Need Is Love - Moulin Rouge

bu gece kaşıntım var. moulin rouge çekiyor canım. görünen o ki ağlayacağım bol bol..

15 takla atıldı:

ŞAHMARAN 6 Temmuz 2008 01:34  

ağlamayı erdem bil.ama değen şeyler için ağla,
gözyaşı bile kıymetlidir insanın.
ya da hiç ağlama.
birtek mutlu olduğun anlarda aksın gözyaşların.

Ozan Kayra 6 Temmuz 2008 01:37  

kronik melankoliyle başka türlü başedilmiyor, hatta hiçbir türlü başedilmiyor..mecburen ağlayacağız.. =)

Nakhar 6 Temmuz 2008 02:16  

limon kolonyası sür geçer kaşıntı... :) ağlamaya gelince iyidir... hala biraz olsun ruhun olduğunu gösterir insana severim...

saygılar... :)

ŞAHMARAN 6 Temmuz 2008 02:33  

ağlamak istiyorsan ağla.ya o çocuk seni nasıl üzdü böyle.doğru yoldan eğriye nasıl saptı.yazık

Ozan Kayra 6 Temmuz 2008 02:56  

filmi izlememek için elimden geleni yapıyorum.güneşin doğmasına daha çok var.bakalım nereye kadar kaçacağım. =)

ya olay o çocukta değil.benim bünye böyle dibe meyilli.yoksa 10 kere atlattım ama çok da sevdim.bunu da inkar edemem.artık hüznün keyfini çıkarıyorum.şımarıklık işte.hayatıma devam ediyorum başka başka insanlar tanıyorum ama acımı da kimseye kaptırmıorum işte. =p boşverin beni..eksik de olmayın.. =))

bi de sinead'tan nothing compares to you dinledikçe 'ah ağzını öpeyim sinead' diyorum..(iyice delirdim sanırım.kendimi imha etsem iyi oalcak =) )

ŞAHMARAN 6 Temmuz 2008 03:05  

bende uyuyamıyorum.amcam içerde bangır bangır tv izliyor.bak gülümseteyim seni biraz.yan odaya geçip duvara peteklere vuruyorum.ne oluyor diyor.bende komşular şikayetçi olacaklar diyorum.önce biraz kısıyor sonra aynı.işte işin yoksa sabahı etme:D Emrede uyumuş internetle cebelleşti bugün çok en sonunda pes etti herhalde.ama benim pc düşmediyse onun ki de çok olmuştur.ama uyku ilacını tercih edip uyudu.sende slovları es geçip hareketli dinle.ağlamadan uyu.nede olsa böyle bir amcan yok.onun için şanslısın.

Ozan Kayra 6 Temmuz 2008 03:30  

içime sinmedi.yalan söyledim.seviyorum ama olmaz artık bunu çoook iyi biliyorum.. =) ayrıca istemiyorum artık.fazlasıyla kirlendi çünkü herşey..

Adsız,  6 Temmuz 2008 03:59  

bence otur ağla dök kirli göz yaşlarını -ki temiz olanlar mutluluğa kalsın :)



yüreğinle kal

Ozan Kayra 6 Temmuz 2008 05:45  

hepiniz sağolun.açıkçası bu kadar ilgi beklemiyordum =)

neden bilmiyorum ama ona güvenebileceğimi söylüyor içimden bir ses, bir şekilde.yani benim sevdiğim insan böyle biri olamaz.bu kadar sevmişsem böyle biri olamaz.ah yine konduramamalar..ama hepsi gerçek biliyorum..

yüreği açık olanlara cömert davransın doğa annemiz..

Emre KORLU 6 Temmuz 2008 10:24  

uğurcuğum hayrola ne oluyor..dün gece ağladın mı yoksa..kim için onun için mi sana bu kadar üzüntüyü yaşatan için mi..biliyorum..çok seviyorsun..
ona sesleniyorum şimdi..e be gerizekalı çocuk..neden yaptın böyle bir yanlışlığı bu adama..
uğurcuğum umarım ağlamamışsındır..ama içimdeki ses ağladığını söylüyor..hatta sabahıda ettin biliyorum..
biliyor musun..dayanamıyorum, üzülmelerinize..kontürüm olsa şimdi arardım..iyisin değil mi..canım..

Ozan Kayra 6 Temmuz 2008 16:02  

emreciğim yeni uyandım..azıcık ağladım ama pek bi yaş kalmamış dökecek..sabahı da ettim..uykum kaçtı.9da uyudum anca..sabah uyurken herşey bir kez daha netleşti.bu iş bitti.böyle şımarıklığını yaşıyor, hüznün içinde gerine gerine yuvarlanıyorum işte.. =)

Emre KORLU 6 Temmuz 2008 16:52  

uğur bak kendine zarar veriyorsun bilerek ya yapma şunu tamam untman zor olacak ama yıpratma bu kadar kendini 21 yaşındasın daha..mutlu olacaksın..bak hepimiz göreceğiz..ben sana söylemiştim diyeceğim..ya bütün uyku düzenlerini bozmuşsun..böyle olmaz..depresyona girersin..
canım benim..dikkat et kendine bugün cnbc e de "AŞK ÇİÇEĞİ" SİNEMA FİLMİ VAR..tanrıçada izleyecekmiş..bizde izleyeceğiz..tavsiye ederim kaçırma..
düşünme demiyorum bak kendini yıpratmaman için düşünmemeye çalış..bu arada film 22 00 da başlıyor haberin olsun:)

düş penceresi 6 Temmuz 2008 23:24  

Düşünmek. Hla onu düşünmek herşey bitmişken. Beynine yaptığın ağırlık. Ardından gelen yorgunluk...
İnanıyorsan bittiğine, bittiği yerde kalsın canım...

Goddess Artemis 11 Temmuz 2008 23:31  

Moulin Rouge! müzikalini sevemedim bir türlü. Ewan McGregor'un kendini harcadığını düşündüğümden midir [halbuki Trainspotting'de öyle miydi, hele The Pillow Book'da inanılmazdı! Star Wars Prequel Trilogy'de Obi-Wan Kenobi'nin gençliğini canlandırmasına ise ancak tapınılır!]; yoksa Avustralya köylüsü Nicole Kidman'dan hiç hoşlanmadığımdan mıdır bilemiyorum.

Ah, tabii bir de, Nicole Kidman şapşalının, Marilyn Monroe'nun muhteşem yorumladığı Diamonds Are A Girl's Best Friend'in içine etmesi var ki, yüreğim kaldırmaz. Verdiğim linkten orijinalini dinle de kendine gel arkadaşım!



N.B. Nihayet sürekli yapmayı unuttuğum işi hallettim; bloğunuzun linkini RSS reader'ıma ve Blogroll'üme ekledim. Haber vereyim dedim.

Ozan Kayra 12 Temmuz 2008 05:13  

moulin rouge'u biraz da doğru zamanda doğru yerde izlemem ve bağlantılı olarak gelişen olaylarla bir dönemimi hatırlatması sebebiyle özel olarak severim.bilinen parçaların güzel bir şekilde uyarlanması ise insana hoş bir duygu veriyor ve şarkıların sözlerinin de etkilemesi önemini pekiştiriyor.

ben 'diamonds are a girl's best friend'i eartha kitt'ten dinlemeyi tercih ediyorum.(batman filmlerinde kedi kadını ilk oynayan hanımdır kendileri.bildiğim kadarıyla da en eski versiyonu.beyazların söylediği jazz (amerikan vari jazz diyorum ben) beni pek etkilemiyor.zenciler çok daha başarılı gibi geliyor.

ayrıca linkimi eklemeniz sebebiyle de saygılarımı iletirim.. =)

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP