4 Tem 2008

karoshi'min ruhuna fatiha

bilenin bildiği üzre karoshi blog hayatına güzel bir ara verdi. ben de kendisini anma ve son yazıma gönderme olarak mart ayında yazmış olduğu güzel bir yazısıyla onu anmak istedim burada..

"Albatros Dokunuşu.. My Dear Tattoo

Kantinde öğrencilerim prova yapıyordu akşamüstü... The Chaotic Man ve Desire ile buluştuğumda.. Komikti.. Koro çılgınca bağırıyordu: Dayan dayan! Tamam, dedim dayanıyorum siz merak etmeyin:) ............................... Güldük bir çok şeye aynı anda.. Mutlu yüzlere bakmak mutlu edemese de beni, günün acılı saatlerine inat bir "refreshment" idi iki genç yüz.. Tam karşımda..

Aklımda kalmış olan: The Chaotic Man'in sol eliyle Desire'ın boynuna dokunması... Üşüdü mü acaba diye mi bakmıştı yoksa? Buna benzer "boyanmamış ve cilalanmamış" bir dokunuştu.. Bembeyaz ışıl ışıldı Desire'ın teni.. Veda etmek için kalktığında yerinden başım yakın mesafedeydi aynı ışıltıya.. Ve mis gibi kokuyordu .. Öptüm Desire'ı; öptüm The Chaotic Man'i ve ofisime çıkan merdivenlere yöneldim.. "Çok güzeldiniz.. " aklımdan geçti gitti.
Özlenen: Aklımda kalmış olan...
Yakın duygu: Başka ellerin yüzüme düşen kakülü düzeltişi..
..................................
My Albatros doesn't have any eyes, but still knows how to fly.. And so far..."

5 takla atıldı:

Emre KORLU 4 Temmuz 2008 12:27  

tüm yazıları gibi bu yazıda çok içten olmuş karoshimin..dün onunla yazıştıktan sonra kötü bir his doğdu içime..sanki ona giderken bir şey olacakmış gibi..hemen aradım..ağlamaktan en fazla yutkundum..annemede anlattım telefondan önce..kötü bir his var içimde karoshiyle konuştuktan sonra doldu içime dedim..ve ağladım..sonra konuştuk..kanatsız melekle,içim rahatladı..seni konuştuk..o desireyi önceleri ne kadar sevdiğini sonrasında seni üzmesinin onu ne kadar üzdüğünden bahsetti..soldaki oymuş bak ben yeni duydum karoshimden..
şimdi diyorum ki keşke yapmasaydı..keşke hep öyle ışıltılı ve temiz kokulu kalsaydı..
ama hayat devam ediyor uğurcuğum dünde dedim karoshime şimdide sana diyorum..sen herşeyin en iyisine laik olan insanlardansın..ha bu arada salihe olan benzerliğinizide konuştuk:)vala benziyorsunuz..

Ozan Kayra 4 Temmuz 2008 14:21  

neyimiz benziyomuş ya merak ettim =) ben dedim zaten biz salihle iyi anlaşıcaz diye.sizden daha çok konuşucaz =)

soldakini de boşver.ben verdim gitti.çocuğun büyümesi lazım.hayat yataktan geçtiği için yatak tecrübelerine ihtiyacı var bazılarının.o da onlardan.neyse işte.. =)

karoshiyi lilith korusun, sağ salim gidip gelecekler.. =)

Emre KORLU 4 Temmuz 2008 14:37  

sen benzetemedin belki ama yüz olarak benziyorsunuz..ciddi söylüyorum..aaa tabi suskunluğunuzda benziyordur bundan eminim..iyi anlaşacağınızdan hiç kuşkum yok..siz cam açtığınızda şaşırmıştık..hatta salih o daha çok benzerlik var bariz..

Goddess Artemis 11 Temmuz 2008 01:55  

Ufak bir uyarı: Ölmemiş bir kişi için "ruhuna fatiha" denmez. Günahından geçtim [ki din benimki değil, beni bağlamaz], oldukça tuhaf bir tanım.

Tabii ki karôshi ile samimiyetiniz benimkinden fazladır ve ona nasıl hitap edeceğinizi benden iyi bilirsiniz. Sadece dışarıdan garip göründüğünü söylemek istedim.

Ozan Kayra 11 Temmuz 2008 03:29  

haklı olabilirsiniz artemis..o açıdan bakmamıştım.uyarınız için teşekkür ederim.karoshi'yi önemsediğinizi gösterir bu, ancak biz halk olarak aramızda bu tür espiriler yaparız.belki yereldir, belki ulusal ama yapılır.

hassasiyetiniz için teşekkür ederim tekrar..

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP