8 Kas 2008

istiklal marşı kargaşası

5 takla atıldı:

Aydan Atlayan Kedi 8 Kasım 2008 17:20  

Yorumsuz yayınlamakta çok haklılar. Zira insan kendisini tutamayıp çok fena sözler safedebilir...

MOBIUS 8 Kasım 2008 23:03  

En büyük alkış elinde ısrarla mikrofon tutan gerzeğe gelsin lütfen. Bu ne rezillik böyle...
Çok merak ettim kimbilir nerenin (çok pardon) bokbaşı bunlar acaba?

Ozan Kayra 9 Kasım 2008 04:15  

ben çok güldüm bunu izlerken ve dinlerken. öyle bi ulusal marş bestelenmiş ki ulus okuyamıyor profesyonel eğitim almadan. yine de her konuda olduğu gibi bu açığımızı da nerden kaparız diye kasıyorlar. çok komikti. çok eğlendim ben =)

gaykedi 9 Kasım 2008 10:00  

çok güldüm, aslında üzülmek lazım ama, neyse karamizah bu olsa gerek :))

Ozan Kayra 9 Kasım 2008 14:22  

eklemeyi unutmuşum. bu kadro milli eğitim müdürleri. kara mizahı buyrun siz hesap edin. daha vahim ve daha komik bir hal alıyor hızla.. =)

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP