17 Kas 2008

bloggerdaki homolog arkadaşların dikkatine

başıma gelen trajikomik bir olaydan bahsetmek istiyorum size. girdiğim bir tanım ajdamod uğur tarafından küfür içerdiği gerekçesiyle silindi. içerdiği küfürlerden birisi 'götveren'dir ki bu başlıkta bir manşet dahi var. bu konuda yazdığım mesaja gelen cevapta blogumda istediğim gibi yazabileceğimi ama homolojide küfür kullanamayacağımı yazmış. burada dikkati çekmek istediğim nokta blogum olduğunu profil sitelerinde vermiş olduğum linkten öğrenip tamamen pasif-agresif bir tavırla bunu mesajında belirtmiş olmasıdır. ve duyurular kısmında şöyle bir açıklama yapmayı teklif etmiştir:

"st_chaos isimli kullanıcı içinde küfür geçen tanım yazmasına izin verilmediği için ayrılmıştır homolojiden."

bu kısmına yorum bile yapmıyorum.

kişisel problemi olduğunu iddia etmemin sebebi yakın arkadaşlarıyla daha önce yaşamış olduğum ve anlam veremediğim kişisel bir takım olaylardır. kendisiyle de şahsen tanışmıştım. herşeye rağmen anlam verememeye devam ediyorum.

homolojide buna benzer olaylar başıma daha önce de geldi. bu sebeple aktif bir homolog olmadım.

tanımlarımı sildikten sonra üyeliğimi silmek istediğimi belirttim ama daha tanımlarımı silerken üyeliğimin silinmiş olduğunu gördüm aynı ajdamod tarafından. problemim şudur:

homoloji tanımlarımı isteğim dışında tutuyor şu anda. bütün tanımlarımın silinmesini talep ediyorum.

sizden ricam buna sözlükte herhangi bir tepki göstermenizdir. ajdamodların gönüllerince at koşturdukları bir platformda yer almak istemiyorum zaten. aşağıda sorun yaşadığım tanımı yazacağım.

teşekkür ederim hepinize..


manşet : gey profil sitelerinde gelen en saçma mesaj:

x kişisi:
selam :) naber
ben kişisi:
iyi akşamlar
lütfen profilimi oku. ardından da pencereyi kapat.
x kişisi:
valla okumam var okudum yazdım * * götün 10 metre yukarda bana taksim kaşarı değil sade adam lazım o da sen değilsin götüne çaktığımın nonoşu
x kişisi: *
sanırım oynattın akşam akşam götveren seni taksimin ucuz ibnesi seni


ps. görüldüğü üzre küfürler benim ağzımdan da çıkmamış, manşete uygun şekilde bana sarfedilmiştir.

7 takla atıldı:

pRncfRn 17 Kasım 2008 06:26  

Homoloji'nin kurulduğu zamanlarında, eşcinselleri ilgilendirdiği için üye oldum ve tanım şeklinde -hiçbir şeye ters düşmeyecek şekilde- fikirlerimi belirttim. Fakat fikirlerim yeterince orospu kılıklı olmadığı gerekçesiyle -tabi ki kendilerince daha tatlı (!) bir dille- silindi.

Eşcinselliğin tekellerinde olduklarını savunan bu insanların, özel hayatlarını sorgulamaya kalkarsam eğer ben de, ne berbat bir durumda olduklarını ortaya koyabilirim, mahkemeyle uğraşmak istemediğim için ne olduğunu belirtmekten kaçınıyorum fakat kendilerini çok büyük bir ilah olarak göstermeleri benim canımı sıkmıştı ve yazdığım herşeyi kaldırdım, homolojinin tavrı da bellidir benim kafamda, eşcinsellerin de hala bu siteye rant sağlamasını acıyarak izliyorum. pRncfRn diye yazarsanız, bazı sebepleri de orada diğer homologlar tarafından belirtilmiş durumda.

Evet belli bir yönetim var, eşcinselliği yansıtacak bir ortam var ve ben de bir eşcinselsem, kendi fikrimi, kimseye zarar vermediğim sürece -ki bu net ortamından nasıl mümkün olabilir? tanımadığınız bir insan size nasıl bir zarar verebilir?- belirtme hakkım var diye düşünüyorum. Bence buna tepki verilmesi, başlık açıp altına yazı yazmaktan çok, o beş para etmez siteye uğramamanızdır!

pRncfRn 17 Kasım 2008 06:38  

Birşey daha eklemek istedim, kişisel problemlerini bana da yansıttı yönetim, eyvallah dedim, böyle insanların olduğu ortamda bana zaten yer yok! :)

gaykedi 17 Kasım 2008 22:17  

'kökten-dinci'lere ve muhafazakar eşcinsellere nazire, "götten-dinci" manşetime izin vermemişlerdi, ama başka bir manşet içinde bir şekilde kullanılmasına bir şey de dememişlerdi...

normalde bu güne kadar ajdamodlar ve yüce sezenlerle konuşarak anlaşamadığım ve tatlıya bağlayamadığım bir sorun doğrusu benim olmadı, ama sen kişisel bir husumet var diyorsun bak o bambaşka bir konu işte :))

SCHIZOPHRENE 18 Kasım 2008 17:00  

Eşcinsellik, ile ilgili hiç bir bilgim yok. o yüzden de yazıda geçen site hakkında da bilgim yok.

Ama tek söz, gerek sanal, gerek reel, sizi özellikle belden aşağınızla yargılayan, ya da tercihlerinizden dolayı sizden belirli bir davranış şekli bekleyen her şeyden uzak durun. Sinirinizi bozmaya değmez.

pRncfRn 25 Kasım 2008 21:58  

8 gün.
Bir haftayı bile geçmiş.

кα¢αкgαу 28 Kasım 2008 06:06  

bu x kişsi seni nerden bulmuş önceden muhabbetinz olmuş mu, ona noldu atıldı dimi..meraklardayım ama...prncfrn ve gaykedinin söylediklerine katılıyrm...çözüm dersen ben d bilmyrm..nolcak ki...

Ozan Kayra 28 Kasım 2008 14:41  

çözüm yok sanırım. ne halleri varsa görsün diyorum. umrumda değil yani. ilgilenen arkadaşlara da teşekkürlerimi sunuyorum..

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP