4 Şub 2009

let there be light --> Jamais Vu

arkadaşlar,
polonya'ya gittiğim zaman orayla ilgili izlenimlerimi ve anılarımı anlatmak için bir blog açtım. dileyenler oradan takibe devam edebilirler. blogumun isim annesi LAL sayılır. buradan kendisine teşekkür etmek istiyorum.

hayatıma yeni güzelliklerin ve tecrübelerin gelişlerini müjdeleyen bir ad seçtim: Jamais Vu. henüz hiçbir yazı girmiş değilim ama yolculuğa başlar başlamaz güzel yazılar gireceğimi umuyorum.

aşağıdaki linkten yeni bloguma ulaşabilirsiniz:

Jamais Vu

7 takla atıldı:

LÂL 4 Şubat 2009 17:30  

geldim bile.. çok sevdim blogunun adını..:)

Ozan Kayra 4 Şubat 2009 17:37  

ben de! ben deee!!.. =))

Adsız,  5 Şubat 2009 04:31  

Readarıma ekledim yeni bloğunuzu, şiir tadındaki gezi yazılarınızı da zevkle okuyacağımdan eminim. Merakla bekliyorum.

Ozan Kayra 5 Şubat 2009 04:35  

teşekkür ederim gaykondu..

Bendeniz.. 5 Şubat 2009 11:15  

hayırlı olsun,güzel anılar biriktirmen dileğiyle:))

Kızıl 9 Şubat 2009 11:57  

E ama sen Polonyaya gideceksin biz acayip heyecan yapıyoruz. Sanki hep beraber gideceğiz :) Hüzünlü bir durum aslında, ama ben senin için iyi olacağına inanıyorum. Yeni blogunu da ekliyorum listeme, hayırlı olsun.

Görüşmek üzere, sevgiler!!!

Ozan Kayra 9 Şubat 2009 13:16  

bendeniz ve pandora,
çok teşekkür ederim size de. bi gidebilirsem güzel anılarım ve tecrübelerim olacak ama mesele gidebilmekte =) görüşmek dileğiyle..

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP