21 Şub 2009

blog şeysi ödülleri

gelelim blog şeysi ödüllerine.. beni bu şerefe layık gören bariisss ve euphoria of the soul arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. aşağıya yazacağım bloglar okumaktan keyif aldığım bloglardır. sıralama, ödülleme dalavereleri burda sökmez =) fırsat buldukça okumaya çalıştığım isimler bunlar. tabi tembel bir insan olduğumu eklemek boynumun borcudur. ayrıca kimseye haber verecek değilim, kimse de bhttp://www.blogger.com/post-create.g?blogID=1356701211982831526irşey yazmak zorunda değil bu mimle ilgili..



xibalba
karoshi
aydan atlayan kedi
mavi-elvn
gaykedi
günah yüklenen adam
pandora
lal
nurhan özkan
beenmaya
euphoria of the soul

7 takla atıldı:

Kızıl 22 Şubat 2009 00:53  

Sevgili Thesaurus bize oralardan, taaaa Polonyalardan ses vermen ne güzel. Okumaktan keyif aldığın blogların içinde bulunmakta çok güzel bir şey gerçekten. Aynı şekilde ben de senin blogunu okumayı çok seviyorum. Teşekkürlerimi sunuyorum, hoşçakal!!!

Ozan Kayra 22 Şubat 2009 01:38  

yo yo ben teşekkür ederim keyifli bloglarınız için. elinize, yüreğinize, beyninize, kaleminize, herşeyinize sağlık.. =)

JoA 22 Şubat 2009 14:38  

okumak da yazmak kadar değerli, öyle değil mi? teşekkürler okuduğun için thesaurus:)

beenmaya 22 Şubat 2009 21:59  

o keyif, zevk ve onur asıl bize ait thesaurus biliyorsun değil mi...o kocaman güzel yüreğine teşekkürler ve sevgiler...

LÂL 23 Şubat 2009 10:14  

çocuk.. ya benim seni okumaktan aldığım keyif... Ve senin tarafından seviliyor olmanın keyfi.. Havalara gireceğim yine..
Sevgilerim sana...

Bendeniz.. 26 Şubat 2009 13:54  

çok teşekkür ederim,ben de aynı şekilde keyifle okuyorum güncellediğin sürece;)
sevgilerimi ve teşekkürümü buracığa bırakıp mutlulukla alıp gidiyorum ödülümü;)
patırtı yapmayacağım söz

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP