12 Şub 2009

ihtilal beklentisi


yakın tarihimde hala sen varsın
meydanlarda kurşuna dizilmiş aşklar
sokak aralarında koşuşan militanlar
gözlerinden asılmış halklar
ülkeminki gibi geçmiş, karanlık ve karmaşık
sevdiğinin mendilini koklayan delikanlılar
barut tutuyorlar şimdi sevdiğini özleyenlere
çarpışma sesleriyle infilak etmiş
sisli mazi açan çiçeklerin adı
çiğ damlaları kan kokuyor tan ağarırken
toprakları kül tadıyor şehirlerin
bir kurşun sakladım
o kaçarsa korkuyorum öleceğimden
yumuyorum düşlerimi en uzağına atmak için
sıkı bir ihtilal çıktı evimden


şarkı : antony and the johnsons - i fell in love with a dead boy


ps. bu şiiri daha sonra yayınlamayı düşünüyordum ancak herkes sevgililer günü yazısı yazmış. çok kıskandım ve dayanamayıp yayınladım işte.. =)

8 takla atıldı:

Goddess Artemis 14 Şubat 2009 04:55  

Şiir süper! Sevgililer Günü de neymiş? :o)

Ozan Kayra 14 Şubat 2009 11:15  

teşekkür ederim artemis. sevgililer günü de öyle bişey işte. pek ilgilendiğim bir gün değildir aslında =) hatta slogan yaptıım kendime;

f*ck st valentine, here is st chaos =p heheh

Karōshi 14 Şubat 2009 12:32  

Bu şarkıyı çok seviyorum ben de.. IPOD umu kim beslicek şimdi benimmm? Ağlamak istiyorum..:(

Seyyah 14 Şubat 2009 13:07  

anılar darağacında
ve ben sürgün düşlerimin uzağında

diye bitirdim içimden.. gerçekten çok güzeldi, yüreğine sağlık..

Ozan Kayra 14 Şubat 2009 13:40  

gitmeden ipoduna bi ayar çekseydik be karoshi'm.. =(

nily güzel bir şiir çıkar dizelerinde. çalışmak ister misin üzerinde? =)

Seyyah 14 Şubat 2009 23:14  

nereden başladığı bir dost muhabbetinde, çok değerlisinden bir dost sormuştu "yakılmış kalplerin davası olur mu" diye. o sorunun üstüne yakılmış kalplerin davasının görüldüğü bir mahkeme kurmuştum. idam, müebbet ve sürgün kararlarının çıktığı bir mahkeme..işte bunlar ondan satırlardı.şiirini okuyunca, aklımın oyunu işte, tamamladı:) burada gayet güzel oldu bence, külleri tekrar eşelemenin faydası yok:))

bariisss 16 Şubat 2009 00:15  

Mimmledim seni ilk kez :)

Ozan Kayra 16 Şubat 2009 07:38  

iyi .... ettin =)

ilk fırsatta halledicem o zaman. tamam =)

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP