15 Eki 2008

ilgileniyorum vs ilgilenmiyorum

şimdi size uzun zamanların birikimi olan bir derleme sunacağım. bahsi geçen eğlence ürünü profil sitelerinden birkaçında fotoğraflarımın altında yer alıyor. ( evet insanlarla tanışmak için sitelere profil açıyorum. kimisiyle arkadaş oluyorum, kimisiyle sevgili. kimisiyle de yalnızca yatıyorum. ) bana kalırsa oldukça eğlenceli. buyurun eğlenceye olan yoksulluğumuzu biraz daha doyuralım.


kimsenin iç çamaşırlarıyla ilgilenmiyorum.

kadınlarla ilgilenmiyorum.





karaktersizlerle ilgilenmiyorum

abazalarla ilgilenmiyorum.

aptallarla ilgilenmiyorum.

konuşmasını bilmeyenlerle ilgilenmiyorum.

çocuklarla ilgilenmiyorum.

kalem kaşlılarla ilgilenmiyorum.

kibirden kirpiye dönenlerle ilgilenmiyorum.





playgay'lerle ilgilenmiyorum.

starbucks ve türevleriyle ilgilenmiyorum.

yürüyen penis ve kalçalarla ilgilenmiyorum.

ukalalarla ilgilenmiyorum.

bencillerle ilgilenmiyorum.

kendini matah sananlarla ilgilenmiyorum.

sakin insanlarla ilgilenmiyorum.

emeklilerle ilgilenmiyorum.

oyunbazlarla ilgilenmiyorum.

ortam gülleriyle ilgilenmiyorum

aklı çükünde olanlarla ilgilenmiyorum.

züppelerle ilgilenmiyorum.

romantik prenslerle ilgilenmiyorum.

aktiflerle ilgilenmiyorum.

drama queen'lerle ilgilenmiyorum.





----------------------------------------------------------


akıllılarla ilgileniyorum.

uyuşturucu müptelalarıyla ilgileniyorum.

sigara içenlerle ilgileniyorum.



( smoking, photographer's self portrait, by stuart fresk. late 1930's. )

sevişebilenlerle ilgileniyorum.

jazz'dan, blues'dan ve şiirden anlayanlarla ilgileniyorum.

dürüstlerle ilgileniyorum.

sanattan anlayanlarla ilgileniyorum.

net fotoğraflılarla ilgileniyorum.

temiz ama bakımsız tiplerle ilgileniyorum.



içen sıçan tiplerle ilgileniyorum.


okuyanlarla ilgileniyorum.

açıksözlülerle ilgileniyorum.

yay ve kova burçlarıyla ilgileniyorum.

uzun boylularla ilgileniyorum.



PS. insan ne istemediğini bilmeli. onun için ilgilenmediklerimin listesi daha uzundur.

4 takla atıldı:

Boskafa 15 Ekim 2008 22:33  

bu da yoksuluğa başka bir bakış açısı(!?):D

Ozan Kayra 15 Ekim 2008 23:47  

öyle bi amacı yok ama bal gibi de dahil olabilir. bugün yoksullukla ilgili bir yazı yazmak istemedim. belirli gün ve haftalarda hatırlayıp sonra tınlamamak çok ikiyüzlüce geliyor. burjuva sızıları bunlar. bu yazıları yazan herkes gece olunca karınları tok sıcak yataklarında güzel rüyalar görecekler. vicdanları da rahat olacak üstelik, unutmadılar çünkü - bugünlük en azından. yarın da herkes herkesin yazısıyla ilgili fiskos yapacak aralarında.. vs vs =)

Karōshi 16 Ekim 2008 01:02  

Thesaurus'um... Kalbindeki o kaygıyı isyana dönüştürürken gene sivriltmişsin dilini.. mi acaba? Len biz senle napıcaz oğlum? Hı? Burjuva sızısını taşıyanın burda ne işi var bakalım.. Burjuva sızlar mı hem ha? Benim karnım tok değil hem .. Güzel rüya da görmem hem.. Hatta rüya da göremem ben.. Görsem de unuturum.. Başka ne yazmışsın dur bakayım yukarı.. Vicdan.. evet vicdan önemlii... O vicdana sahip insanlardan birisin.. Tüm söylediklerim şakaydı.. Adaletli ve vicdanlı dostum benim.. Belirli gün ve haftalara bazen ihtiyaç duyuyoruz.. Bugün herkes çekinerek yazı yazdı zaten.. Senin yazındaki AÇI da iyiymiş be Thesaurus'um...
Yarın görüşürüz ve dövüşürüz:) Haydi ben yattım...

Ozan Kayra 17 Ekim 2008 02:27  

karşıyım böyle şeylere biliyorsun karoshi'm. bu kadar laf döküleceğine atraksiyon yapsın birileri. icraat lazım. ha kendimi bu çuvaldızın arkasında tuttuğumu sanmayın. benim de farkım yok. bişey yapmıyorsam susmasını biliyorum en azından ;)

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP