29 Eki 2008

bir başkadır benim memleketim (!?)

bloglarımızı bize geri mi vermişler? holleeyyy..

"yok yahu!"

aman da aman bloguma da girebilmişim insan gibi..

"görürsün insan gibi nerenize girecekler.."


blogspot'tan delil toplayana kadar bu aklı kıtlar ve beceriksizler can-ı gönülden fink atalım bari bloglarımızda. hala bir yazı girmemiş olmanın ezikliğiyle yazıyorum işte. yine sesimi duyan, cümlelerimi okuyan 1-2 insan olacağını bilmek içimi ısıtıyor.

aklımı karıştıran bunca curcunanın içinde bir de 'digiturk'ün yaptığı eşeklik iyiden iyiye felç etti beynimi. hayretle izler oldum neler oluyor, neler bitiyor diye. böyle mal gibi oturup izlersem birgün beni de kapatıcaklar diye korkuyorum.

interneti tedavülden kaldıracak bu hükümetler. noluyo len! yoksa dışa kapalı, içe gömük ılımlı islam politikalarının kölesi mi olacağız yakında. anayasa mahkemesi kamusal alanda türbana izin vermedi diye bunlar da bizden mi alıyorlar hınçlarını nedir. bizi neden böyle kategorize ediyorlar?

sorular sorular..of yazamıyorum daha fazla. bu yasağın üstüne paslanmışım. paslarımızdan silkinmemiz dileğiyle şimdilik hoşçakalın dostlar =)

2 takla atıldı:

Karōshi 29 Ekim 2008 12:38  

Paslarımızdan silkinmek.. Herkesin üsütünde taşıdığı pas başka bir pastır hem, değil mi? bir rahatlık bir rahatlık çöktü kü üzerine çoğu kişinin.. O rahatlık sanırım sorun.. Yalnız şimdi değil hep ama hep..

Aydan Atlayan Kedi 29 Ekim 2008 13:49  

Bence hepimize çip takıp, "akla uygun olmayanları" kapatıversinler. Kesin çözüm ha? Bu olmazmış gibi geliyor ama şu an olan pek çok şey de bir zamanların "olmaz"ıydı...

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP