1 Eyl 2009

olacak olacak

insan dediğin ne garip varlık.. son postumdan sonra ruh halim değişti. biraz yazıp dökülmenin etkisi, biraz tesadüflerin, biraz da umudun..

2 günden beridir şunun farkıdayım: benim içimde bir 'aşk' duygusu var. sevmeyi seviyorum sanırım. sevmeyi sevmeliyim. güzel bir his bu. ve o duyguyu pozitif aşka çevirmek elimde. aylardır negatif aşka bel bağladım, umutsuz yere üzüldüm durdum. sonra nötr aşka geçtim sanırım, kendi yağında kavrulan, beklentisiz aşk. şimdi pozitif aşka geçip kendimi iyi hissetmeye başlıyorum. istediğim kişi olursa ne mutlu, olmazsa "n'apalım" diyeceğiz..

farkında olduğum diğer ve daha önemli olan da şu: mutsuz olmamın asıl sebebi şu aşk meseli değil. insanlara sorunca söylenecek bahanesi o. asıl sorunum maddi. bunda da yapabileceğim herşeyi yapıyorum. olacak, düzelecek bu da. umudum var en azından. o da düzelince yoluna girmeye başlayacak hayat.

"gençsin, üzgün olma. mutlu olmalısın sen. neden böyle şeyler yazıyorsun ki?" diye akıl veren insanlara ne desem bilmiyorum. biliyorum iyi niyetliler, sağolsunlar. ama ben meraklı mıyım acaba böyle boynu bükük melankolik takılmaya acaba? hiç de değilim. gencim, güzelim. niye şu biricik günlerimi heba etmek isteyeyim. şansım yoksa suç benim mi. =p

böyle işte.. sanırım birşeyler olacak. yakında siz de haberini alırsınız elbet..

7 takla atıldı:

Karōshi 2 Eylül 2009 00:03  

sana is buldum canım.. kalk bana kahve yap hhahaha... yanımda oturuyonnnnn postttt yazıyonnnn ama bana demiyonnnn... cıkcıkcık... ve mucksss mucksss

Ozan Kayra 2 Eylül 2009 00:12  

suyu koydum.. hem konuşurken araya sıkıştırmıştım çaktırmadan.. =p o zaman maaş da ver. kahve 3 tl =))

beenmaya 2 Eylül 2009 09:36  

haydi hayırlısı diyelim o halde :)))

Ozan Kayra 2 Eylül 2009 09:39  

tamam.... dedik di mi? =))

beenmaya 2 Eylül 2009 09:59  

çoktan dedik bile hem de yürekten, hem de canı gönülden :))))

Ozan Kayra 2 Eylül 2009 10:18  

bugün hemen biryerlerden bir haber bekliyorum o zaman iş için! =p

beenmaya 2 Eylül 2009 10:21  

gelince ıslık çal :)))

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP