12 Eyl 2009

mini minnacık böcükler =)

kafamı en çok kurcalayan sorunumu çözdüm. içim o kadar rahatladı ki. arkadaşınızın eski sevgilinizin 'fuckbuddy'si olduğunu öğrendiğinizde ne olur? ben söylüyorum; (eski) sevgilinizin hiç bilmediğiniz yönlerini öğreniyorsunuz. bir de zaman geçtikçe nasıl bir 'şey'e dönüştüğünü. yaklaşık 15 ay sonra ondan bahsederken gülüp geyikler çevirmeye başladım. ne büyük lütufmuş bu.. şöyle bir anektot çıktı o dialoglardan mesela: "..3 ay gözlük takmadım, *****'la çıktım işte.." ya da "moulin rouge bizim filmimizdi.." diye başlayan içli sohbet şöyle biter: "..hahah... evet ya, oyuncu kırmızı değirmen'in gülü oldu, o*ospu oldu, şair de yas tuttu..puhaohaohahaha.." neler öğrendim, şimdi söylemeye dilim varmıyor. ama pes doğrusu, beni şaşırtamaz artık bundan gayrı. yazımı bir şarkıyla bitirmek istiyorum:

"hayatıma giren herkese
yaşanmış herşeye
teşekkürler
büyüyorum sizinleee.."

4 takla atıldı:

beenmaya 12 Eylül 2009 10:36  

ben bu şarkıyı tuttum işte :)))

sidik yarıştıran kaplumbağa 12 Eylül 2009 21:41  

fikirlerinin değişmesi senin geliştiğini gösteriyor bence. Doğru yoldasın :)

Ozan Kayra 12 Eylül 2009 21:57  

ben bu şarkıyı sana yazmıştım mayacığım.. =)


teşekkür ederim..

Damlo 13 Eylül 2009 00:23  

hehe derim şooook!'a girerim :P :O

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP