6 Tem 2009

ulan istanbul!


ulan istanbul, bekle bak gelmiyor muyum üzerine üzerine! =)
özledim ulan toz toprak kokan ellerini
kadıköy, boğaz, galata üçgeni kuran manzaranı izlerken
arabada cigara içtiğim geceyi unutur muyum sanıyorsun
beyoğlu'nun arka sokaklarında köhne gizli barlar aramayı
ıslak hamburgerinin, dürümünün tadı hala damağımda
bir de erkeklerini özledim istanbul
kendini kucağına atmış aptal delikanlılarını
taksim meydanı'na karşı simit yemeyi özledim
bakışlarıma esrar katan orospularına bakmayı
ulan istanbul, bu sefer yeniyim bak
ona göre dağıt elimi, torpil geç hadi be
kaldırımlarında ceviz kırıp votka içelim
(dönünce bir de ceviz kırmayı deniyeyim iyisi mi) =)
ellerimle şekiller çizmeyi özledim taşlarına
en güzel manzaraları, en maytap gecelerini
kadıköy'e metrobüs uzanmış, okuluma 5 dakika metro
vapuruna binip kıta atlayalım seninle
adalarına gitmezsek olmaz, bu güne kadar olmadı yani
bundan sonra olacak, sultan ahmet'te ezan bitene
kadar zaman tutalım, kulak tıkayalım
görmediğim hazinelerini aç bana
bir de iş bulalım, cebimiz boş kalmasın artık
aylık akbil yükleyip düşelim yollara kaplumbağa
ulan istanbul, özledim seni selefsizim! =)

8 takla atıldı:

İDEA 6 Temmuz 2009 20:44  

Bugünü sayma.Kaldı son 3 günnnnnn :))) yolu gözleyenler çok başta KAROSHİ.Bayram ilan edecek neredeyse 10 temmuzu :)))

Adsız,  6 Temmuz 2009 20:44  

sen çok özlemişsin istanbulu herhal :)

ayrılık epey koymuş anlaşılan.

kavuştuğunda ona, sevdiğin şeylerin bıraktığın gibi kalmış olduğunu görürsün umarım. şehirler büyük bi hızla değişiyor günümüzde, hele istanbul gibi metropolitan şehirler...

ben de bi ay sonra taşınıyorum istanbula. yol bilmem yordam bilmem :) istanbulu pek bilmem yani. heyecanlıyım o yüzden. yavaş yavaş keşfedeceğim artık o koca şehri...

Ozan Kayra 6 Temmuz 2009 20:51  

ah idea ah.. bi de bana sor. şöyle bi sarılcam karoshime.. oohhh.. =)

emre sen nerden taşınıyorsun istanbul'a? istanbul gibisi yok dünya üzerinde. ailemden çok özledim desem abartmış sayılmam =) gel sen keşfettiririz biz sana.. =)

Adsız,  7 Temmuz 2009 10:49  

ben üniversite için 4 yıldır ankara'daydım. şimdi istanbulda bi üniversiteye geçeceğim 2 yıl için master eğitimi almaya.

--
bloguna gaykediden geçmiştim. bayağı oluyor yazılarına baktığım, ama kısa süre önce başladım yorum bırakmaya ;)

beenmaya 7 Temmuz 2009 11:15  

ist.da seni özlemiş söyledi bana dün gece :)) ama benim kadar çok değil :)))

Ozan Kayra 7 Temmuz 2009 12:17  

gel bakalım emre. başarılı bir eğitim hayatı diliyorum sana burdan. vakit ayırdığın için de teşekkür ediyorum ayrıca.. =)

ulan beenmaya! seni de yirim! istanbulu da yirim ulan! =)

THE GIRL OF WIND 7 Temmuz 2009 19:57  

özlediiim ben de o güzel şehr-i İstanbul'umu.. burnumda tütüyor beyoğlusu, adaları,boğazı,üsküdarı,kadıköyü, ve daha birçok şeyi :)

Yer_Çekimi 7 Temmuz 2009 22:31  

istanbul..

yıldızları göstermek için bu kadar naz etmese bari.. keşke bir anlığına sönse tüm şehrin ışıkları gecenin karanlığında.. ama bir anlığına :)

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP