13 Tem 2009

ahan da istanbul

işte istanbul açtın bana kollarını sokaklarınla, barlarınla, gece kulüplerinle. değişmezliğinin verdiği güven ve arsızlığının yavrusu öngörülmezliklerinle kavuştum sana. en çok ben değişmişim, görünürde aynı deliyim, hadi az biraz dinmiş halinden.

geldim işte istanbul,

sırtımdan attım o yükleri. o yükler kendilerine gebeler şimdi, hükümsüzler.

kafanız rahat, gönlünüz hoş olsun okurlar..

4 takla atıldı:

Adsız,  13 Temmuz 2009 21:20  

hoşgelmişsin memlekete :)

Ozan Kayra 13 Temmuz 2009 23:38  

geldim ya, hoş da buldum =) artık sizi bekliyoruz efendim.. =)

İçre 14 Temmuz 2009 16:59  

Şükür kavuşturuna
kavuşmuşsunuz sonunda :D
gecesini gündüze bağlamak lazım gelir ayrı düştüğünüz günlerin acısına.

Ozan Kayra 14 Temmuz 2009 17:12  

teşekkür ederim tanrının çiçeği, kattık gecesini güne, günün gecesine. katılmadık pek bişeyi kalmadı.. =)

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP