13 Mar 2009

I.
yok böyle düş sağaltımı
güz yüzü gerçek bir yaşam
dakikalar ardını kovalayan
kan sureti izler silik
tırpan vurulmuş düş hücrelerimde
duyumsarım yalnızlığımın keskinliğini

II.
tahtımı bir yaban hayvanına
bırakmışım bilmeden
düşlerimin sunduğu gerçek yok artık
uyandım o saf görüngeli uykudan
sınırda gördüğüm ışık değil
yok oluşa genleşen patlamalarmış
sonsuzluğa giden karanlıklara döndüm

4 takla atıldı:

LÂL 13 Mart 2009 19:27  

nefes alır gibi oldum,çocuk..

Ozan Kayra 14 Mart 2009 03:12  

ne yalan söyliyim, bu senin içindi lal.. =) yeni yazamadım ama eskilerden bir taneyi kabul edersin umarım.. =)

LÂL 14 Mart 2009 09:02  

Biliyorudum benim için olduğunu...
Eski yada yeni seviyorum senin kelimelerini

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP