25 Nis 2008

SAKINCALI! yız bu topluma..ve mutluyuz..

bir süredir evden internete bağlanamadığım için bir internet kafeye geldim.blogları yokluyordum ki o da ne!efiltre denen bir zebellah, ARTEMİS'in blogunu uygun bulmadığı için açmamış.blog ödüllerine aday gösterilen bu blogun uygunsuzluğu neydi?bilmiyorum..belki kelimeler..nedir bu kelimelerin köhne beyinlerden çektikleri..hemen bu filtrenin şirket adresine girip yazacağımı yazdım:

bir internet kafeden arkadaşlarımın bloglarını gezmeye çalışırken bu e-filtre uygulamasına tostlamak harika bir histi.sansürcü despotist zihniyeti internete sokan zekalara teşekkürlerimi sunmayı borç biliyorum.'türk toplumunu ve ahlakını' böyle koruyabileceksinizdir eminim!

ardından GAY KEDİ'yi ziyaret etmek istedim..yok..aynı sorun.SAKINCALI!

9 takla atıldı:

Goddess Artemis 2 Mayıs 2008 00:05  

Sakıncalı Piyade'leriz biz. Cıssss yaparız. Zeus babamızın yıldırımlarını yollarız tepenize tepenize. Olmadı ortak-anamız Lilith iner de gökyüzünden bir karabasan gibi çöreklenir göğüs kafesinize. Bize bakanları taşa çevirir bakışlarımız gorgonlardan Medusa gibi.

En basit ihtimalle bizi okursanız kızlığınız bozulur ya da pipiniz düşer.

Bu nedenle okumayın bizi, üç beden büyük geliyoruz zaten sansürcü zihniyetten oluşan kuzucuklar toplumuna! ;o)

Ozan Kayra 2 Mayıs 2008 14:30  

ah tanrıçam ne de güzel yazmışsın..1 mayısı 12 eylül günlerine döndüren nesiller yetişmiş bu ülkede korkarsak korkuturlar bizi.o yüzden yazalım, konuşalım yılmadan.. ;)

Emre KORLU 4 Mayıs 2008 20:02  

sevgili khaoskhronos ben pc imin bana naz yapıp format aşermesinden dolayı :) bi net cafeye gitmiş ve eli boş dönmüştüm gerisin geriye gaykedi yi dıagonel i v.s kendimin kini de tabi ki açamadım..başı gay ile başlayan herşeyi yasaklamışlar..
toplum terbiyeli kalsın aman bi şey olmasın topluma diye..
sevgiyle kal..

Ozan Kayra 5 Mayıs 2008 15:03  

çok sevdiğim bir kadının yine sevdiğim bir şarkısı geldi hatırıma gayyor:

"ne ahlak ne de sevgi
gökten dünyaya indi
insanlık istedi
keşfetti hepsini.."

ranini 5 Mayıs 2008 22:06  

"görülmüştür!" ibaresi bekliyorum, yakında bunu da görürüz sanırım...

Orkut Murat Yılmaz 6 Mayıs 2008 00:12  

çocuklara tecavüz etseler bile Müslüman olduğu için bazı kişilerin aklanabileceğini yazan Vakit yazarları değil, Goddess Artemis sakıncalıdır tabii ki!

Ozan Kayra 9 Mayıs 2008 13:43  

@ loststone
çok haklısın..din ve ahlak arasında sıkışmak bu oluyor sanırım..

Ozan Kayra 10 Mayıs 2008 10:52  

@ jade
burası türkiye gibi klişe bir cevap versem yeridir jade.. =P

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP