9 May 2008

Desire turned into Desert now..

hayat ihtiyatsızca yüzüme vurmaya devam ediyor..kendine inanmayan insanlara kanmamak gerekmiş..hislerini dinlemek gerekmiş. .ihanet kıl kadar inceymiş..kesermiş insanın nefesini..ve aşk bağışlayıcı mıymış?

yaptığının iğrenç olduğunu herkes biliyor..yalan yere rol yapmak..aldatmak..utanmazlık..bencillik..boşa vaatler vermek..aklıma gelmeyen onlarca pislik daha..düşündükçe içim oyuluyor..nefes aldıkça göğsümdeki daralma artıyor..yemek yedikçe çıkarasın geliyor..bir parçamı kaybettim..parçam koptu..,

çözüm yolu arayan sen değil miydin?ben yıkıcı, sen yapıcıydın ya güya..kapadın bütün kapılarını.ben şimdi kime güvenirim?kime sığınırım?

herşeye rağmen bir yol var..bugün haberini alacağın ve son seçimi senin yapcağın bir yol..yaptığının kötü birşey olduğunun bilincinde olduğunu ve pişman olduğunu bileyim..' bir daha asla yapmayacağım diyemiyorum, ama elimden geleni yapcağım.' de..elinden geleni yapman yeterli.biliyorum çünkü pişmansın, seviyorsun sen de hala.korkularını nereye kadar taşıyabilirsin..çok canım yanıyor..lanet olsun ki eksikliğini hissediyorum.. 'tekrar yapacağım, biliyorum.' derken ne kadar da acımasızsın..anlattıklarını yaparken ne kadar da acımasızmışsın..

2 takla atıldı:

Emre KORLU 9 Mayıs 2008 21:52  

bir şans daha verilemez mi..ihanet affedilir bir şey değil biliyorum..ama bu hayatta insanlar düşmanlarına bile bir şans verirken..
biliyorum bir ilişkide ihanet kaldırılamayacak tek yük..
onun sevdiğini söylüyorsun..sevmiyormuş diyemem..çünkü sevgi o kadar güçlü bir duygu ki bunu kimse yargılayamaz..yine tekrarlanırsa şunu bil ki bir yara zaten yardır üzerine bir yara açılamaz..
umarım herşey yoluna girer..ve hayalleriniz devam eder..
bunu yürekten isterim..

Ozan Kayra 10 Mayıs 2008 10:51  

çok teşekkür ederim gayyor..bir şans daha verdim.çünkü aşkın gücüne inanan birisiyim.ama karşımdaki insan kendine inanmıyor.bir çocuğun hevesiyle birkaç saat içinde karar değiştiriyor.yaşayacak çok macerası var onun.bundan sonra yapabileceğim tek şey hayatıma bıraktığım yerden devam etmek.yaşadıklarım bana kaldı.hanemde bir sürü artı var.pişmanlık duyacak kişi de ben değilim.yani içim çok rahat kendi açımdan.birkaç güne kadar da alışırım yokluğuna.sonra herşey en son iyi olduğu ana dönecek.tek tabanca ve tam hız devam..

Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP