let there be light --> Jamais Vu
arkadaşlar,
polonya'ya gittiğim zaman orayla ilgili izlenimlerimi ve anılarımı anlatmak için bir blog açtım. dileyenler oradan takibe devam edebilirler. blogumun isim annesi LAL sayılır. buradan kendisine teşekkür etmek istiyorum.
hayatıma yeni güzelliklerin ve tecrübelerin gelişlerini müjdeleyen bir ad seçtim: Jamais Vu. henüz hiçbir yazı girmiş değilim ama yolculuğa başlar başlamaz güzel yazılar gireceğimi umuyorum.
aşağıdaki linkten yeni bloguma ulaşabilirsiniz:
Jamais Vu