27 Oca 2009

iç huzuru



boynumdan dökülen bu dokunuşlar..
bitiş anıyor tenimi
kış gülüşü oynaşıyor sonla
bitiş anıyor gözlerimi
ölüm benden çok uzakta
sözlerim kısa ömrümün çakılları
ben insanın tabiatıyla
koşarken gizli bahçemde
dudaklarımı okşuyor rüzgar
boşluk alıyor benliğimi
koşarken gizli bahçede
bitmek ne güzeldir
tanrının kollarında
seviyorsan eğer onu
ve açmışsan ellerini
ne güzeldir bitmek
tanrının kollarında

kızıl saçlı kadın
geldiğinde bana
huzur bulacak kalbim
belki de

( fotoğraf: http://www.koncuk.com/wp-content/uploads/2008/05/bahar3.JPG )

Read more...

24 Oca 2009

elveda geçmiş



sükunet dağlardan indi usulca
mülteciler göçüp gitti uzaklara
şehirde öğle vakti, güneş en tepede
ıssız gölgelikler kapladı ağaçların altını
yalnızlık öyle bela mıydı ki
geldi buldu bizi sığınağımızda
menekşeler soldu, güller bitap
kaldık çölün ortasında bir başımıza
yitirdik ve yitirildik bir yerde
hiç gülmemiş saydık çocukları
öptük, okşadık
hassas bir telaştı mutluluk, her an kırılgan
kardeştik, göçüp gitti mülteciler uzaklara
dosttuk hani 'biz' vardı yoktu daha ötesi
tükendi şimdi yaşama hevesi
yaşlıların gözlerinden okunuyor acı
sevmişti gençken gidenlerden birini
tepeleri aşarak geliyor bulutlar
getirmiştir belki uzaklardan bir nefes
yağ üstümüze yağmur, ıslat gözlerimizi

( ilk yayınlanma tarihi: 03.03.2008 )

Read more...
Web Stats

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP