"birileri farkında, birileri farketmedi"
yeni bir şarkı çıkmış.soruyor msn'de herkes dinledim mi diye..yasemin mori..aslında bir konu var..ses güzel, sözler güzel, duygu güzel..(çirkinlikleri görmeyelim karoshi!)beynimde çın çın çınlıyor günlerdir:
"birileri bize çok acı getirdiler.." ya da "ben güzelim, kadınlar berbat..".
ağırlıklar var, yaşanmışlık diye popüler bir sözcük var.bu ülkede yaşanmışlıklar çok fazla, alınan dersler bi gıdım.yaşamışlığını kabullendirebilen azınlıklar çırpına dursun.
"birileri bize apaçık/ birileri pişman/ birileri bize çok acı/ birileri çok acı/ birileri bize çok acı getirdiler..".
işte o azınlıklardan, azınlık olarak doğanlardan bir grup için:
"üçgen gece genleri, meşhur cinayetleri, yine onu vurdular.."
lambda'yı vurdular..pes etmeyen bir canavar var, kendini düşman bellemiş bir yığın okunaksız göz var..bu gözler okunaksız gerekçelerini kanlı savaş baltaları gibi savuruyorlar üzerimize. ahlak diyor kadınlarına tecavüz edenler.ahlaka aykırı çünkü ayakta durmaya çalışan, yozlaşmamak için direnen eşcinseller, biseksüeller, transeksüeller ve travestiler. aylar öncesinde polis takip etti transeksüel ve travestileri.baktılar ki gittikleri belli bir bina var.orası ayakta durmalarını sağlayan dernekti.orayı fuhuş yapılan yer bellediler, haldır huldur bir polis baskını yaşandı.aradan çok geçmeden mahkemeler sonuçlandı.iki komik gerekçeyle: ahlaka aykırılık ve lambda'nın kelime anlamını tüzüğe alma mecburiyeti..
gazeteler yazdılar bu haberleri..dünkü radikali internet sitesinden okuyanlar görmüştür belki.anasayfada şu sırayla yer aldı haber: önce keçiye bile tecavüz ettiler, ardından eşcinsellere kötü haber, hemen altında da 5 vakit namaz kılıyordu, satanist olup annesini öldürdü haberi..sapkınlıklar köşesi mi yapmaya çalışmışlar, yoksa 'bir tesadüften mi ibaret?' tartışılmalı ama bu ülke bu sözde modernleşme sürecinde daha nice kayıplar verecek..
"birileri sağ/ birileri sol/ birileri farketmedi/ onu bunu görmedi.."